וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסון נעים

8.11.2009 / 12:57

השבוע יחל בתל אביב מבצע של רופאי המחלקה הוטרינרית לפיזור חיסונים נגד מחלת הכלבת לשועלים ותנים משוטטים

לאור נתוני המחלקה הוטרינרית בעיריית תל-אביב-יפו, אודות תנים ושועלים המשוטטים בשטחים הפתוחים של העיר, יחל השבוע, זו השנה השלישית, מבצע של רופאי המחלקה הוטרינרית לפיזור פיתיונות ובהם חיסונים נגד מחלת הכלבת לשועלים ותנים החיים בשטחים הפתוחים בצפון העיר תל אביב ובדרומה.

השטחים בהם יפוזרו הפיתיונות הם לאורך חוף הים, מצפון לנמל תל אביב עד הרצליה, מצפון לשכונות הבאות: אזורי חן , רמת אביב ג', תל ברוך צפון, שכונת המשתלה ונווה שרת. לכל אורך הגבול המזרחי של העיר בגבול עם בני ברק ורמת גן, בשטחי גני יהושע, ראש ציפור וסמוך לשכונת בבלי. מדרום באזור פארק בגין, כפר שלם ועד להר חירייה.

השועלים והתנים בתל אביב יפו פעילים משקיעת השמש ועד עלות השחר, ואינם מתקרבים לבני אדם ואו לחיות מחמד. שועל או תן החשודים כחולים משנים את התנהגותם, יופיעו בשעות היום ולא יחששו להתקרב לבני אדם וחיות בית.

אזרחים הנתקלים בפיתיונות שהינם בגודל של קופסת גפרורים בצבע חום כהה, מתבקשים לא לגעת בהם ולא לאסוף אותם. מי שנגע בפיתיון, יכול להסתפק בשטיפת הידיים במים ובסבון.
בעלי כלבים נקראים להקפיד לקשור את הכלבים בשטח הציבורי ,להימנע ממגע עם בעלי חיים שאינם מוכרים, ולחסן את כלבם נגד מחלת הכלבת לפני כל טיפול וטרינרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully