וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: ממשלת נתניהו מקדמת את עסקת שליט

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

7.11.2009 / 22:51

בכיר חמאס ד"ר מחמוד א-זהאר אמר בראיון כי "בניגוד לממשלה הקודמת, שנעלמה במשך חודשים, הממשלה הנוכחית עוסקת בנושא באופן אינטנסיבי"

"הממשלה הנוכחית בישראל עוסקת באופן מתמשך בעסקת שליט, בניגוד לממשלה הקודמת שנהגה לשלוח את השליח מטעמה ואז נעלמת לחודשים ארוכים", כך אמר אתמול (שבת) בכיר חמאס ד"ר מחמוד א-זהאר. בראיון לאתר הערבי-ישראלי "אל-ערב" הבהיר א-זהאר כי יש איפול על פרטי המשא ומתן לשחרור שליט, "ולפיכך אנחנו מעדיפים לשתוק על מנת לא להשפיע על מי שאינו רוצה בעסקה".

בתשובה לשאלה לגבי מועד ביצוע העסקה בין ישראל לחמאס ענה א-זהאר: "אם ישראל רוצה לבצע עסקה – אנחנו מוכנים לכך". הוא דחה מכל וכל את הדיווחים על כך שהודעתו של יו"ר הרשות אבו מאזן לפיה לא יתמודד בבחירות תזרז את המגעים לשחרור שליט ואמר כי "אין קשר בין השניים".

בתוך כך, בכיר בפתח אמר היום כי יו"ר הרשות הפלסטינית צפוי לחזור בו מהחלטתו שלא להתמודד בבחירות הבאות ברשות אם תושג התקדמות בתהליך השלום ואם ישראל תעשה צעד מוחשי בנושא הפסקת הבנייה בהתנחלויות. הבכיר אמר לאתר חדשות פלסטיני כי "אין שום בסיס לדיווחים על יורשים אפשריים לאבו מאזן, משום שפתח ואש"ף עומדים מאחורי אבו מאזן ורוצים אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully