וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: 2 בכירים ברכבת שדדו עובד באיומי סכין

איילה חננאל

7.11.2009 / 19:19

שני אחים, בכירים ברכבת ישראל, נעצרו בחשד ששדדו באיומי סכין עובד רכבת שאסף כסף מתחנות הרכבת השונות. אשתו של אחד החשודים נעצרה גם היא, בחשד שסייעה להם. מעצרם הוארך

שני בכירים ב"רכבת ישראל" חשודים כי שדדו שלשום באיומי סכין תיק בו מוחזק הפדיון היומי של מספר תחנות רכבת ברחבי הארץ. על פי החשד, השניים, אחים מלוד, ואף אשתו של אחד מהם, נטלו את התיק מעובד הרכבת ונמלטו מהמקום. השלושה נעצרו אחרי מספר שעות. אחד החשודים הוא מנהל תחנת רכבת ברזור המרכז ואחיו הוא מנהל בתחום התפעול של רכבת ישראל. בית משפט השלום בת"א האריך הערב את מעצרו של אחד החשודים ביממה. מעצרו של החשוד השני הוארך בחמישה ימים ואילו מעצרה של אשתו של אחד החשודים הוארך בשלושה ימים.

שלום בשעות הבוקר הגיע עובד רכבת ישראל ברכבו לתחנת ארלוזורוב בתל אביב. תפקידו של העובד הוא לאסוף את כספי הפדיון היומי מתחנות רכבת שונות. העובד הגיע לתחנה, שם החנה את רכבו והמתין לעובד נוסף מהתחנה שימסור לו את המעטפה עם כספי הפדיון היומי של התחנה.

בזמן שהמתין, נכנס אחד החשודים לרכבו, ובאיומי סכין, דרש ממנו את הכסף שהיה ברשותו. השודד גנב את תיקו של העובד ונמלט לרכב מסוג מזדה שהמתין במקום.

לאחר חקירה שנמשכה מספר שעות ונוהלה על ידי חוקרי תחנת לב תל אביב, אותר רכב המזדה בעיר לוד ונעצרו שלושה חשודים בחשד למעורבות בשוד. שניים משלושת החשודים הם אחים והשלישית היא אשתו של אחד מהם. החשודים מחזיקים בתפקידים חשובים בחברת "רכבת ישראל".

על פי החשד, החשודים ביצעו את השוד בעזרת המידע שהיה ברשותם לגבי לוחות הזמנים של איסוף הכסף מתחנות הרכבת השונות. הערב יובאו השלושה להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב. מ"רכבת ישראל" נמסר בתגובה, כי ילמדו את פרטי המקרה ויסייעו למשטרה עד כמה שניתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully