וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב: שני הרוגים בתאונות עבודה בנגב ובפ"ת

רמי שני, נעמה טלמור ואיילה חננאל

6.11.2009 / 21:21

מספר שעות לאחר שצעיר בן 24 נהרג כשנמחץ במשאית זבל בפתח תקווה, נהג משאית הידרדר לתהום במפעל בנגב. הוא חולץ לאחר שעה ארוכה במצב אנוש ומותו נקבע בדרך לבית החולים

נהג משאית בן 35 נהרג הערב (שישי) לאחר שהמשאית בה נהג הידרדרה לתהום בעומק 60 מטרים במפעל "רותם דשנים" סמוך לדימונה. צוותים של מד"א ומכבי אש הוזעקו למקום כדי לחלצו. שעה ארוכה פעלו כוחות ההצלה לחלץ את הפצוע שהובהל בסופו של דבר במצב אנוש על ידי ניידת טיפול נמרץ לבית החולים סורוקה בבאר שבע, אולם בדרך לבית החולים נקבע מותו.

צעיר בן 24 נהרג מוקדם יותר היום לאחר שנלכד בדוחס אשפה בדרך יצחק רבין במתחם יכין סנטר בפתח תקווה. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו לאחר ניסיונות החייאה. שוטרי משטרת פתח תקווה נמצאים במקום, וחוקר מטעם משרד העבודה זומן אף הוא למקום.

מתנדב זק"א במקום, ישראל גודלבסקי, סיפר לוואלה! חדשות כי "מדובר בבחור צעיר אשר פינה אשפה לתוך המדחף. מסיבה שעדיין לא נבדקה, המכונה דחסה את כל החלק העליון שלו. צוותים של כיבוי אש ושל זק"א מחלצים כעת את הגופה. מדובר במקרה מאוד קשה ומזעזע מאוד".

אתמול נהרג אריה גבאי, תושב מושב גאה, עובד ספינת גרר בנמל אשדוד, לאחר שנפל למים במהלך תאונה. הספינה נתקלה ככל הנראה בחפץ כלשהו וכתוצאה מכך החלה לשקוע. שני אנשי צוות נוספים שהיו על ספינת הגרר נפגעו באורח קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully