וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 24 נלכד בתוך דוחס אשפה בפ"ת ונהרג

נעמה טלמור ואיילה חננאל

6.11.2009 / 15:10

צעיר בן 24 נהרג לאחר שנלכד דוחס אשפה בדרך יצחק רבין במתחם יכין סנטר בפתח תקווה. חוקר מטעם משרד העבודה זומן למקום. מתנדב זק"א במקום: "מקרה מזעזע"

צעיר בן 24 נהרג היום (שישי) לאחר שנלכד דוחס אשפה בדרך יצחק רבין במתחם יכין סנטר בפתח תקווה. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו לאחר ניסיונות החייאה. שוטרי משטרת פתח תקווה נמצאים במקום, וחוקר מטעם משרד העבודה זומן אף הוא למקום.

מתנדב זק"א במקום, ישראל גודלבסקי, סיפר לוואלה! חדשות כי "מדובר בבחור צעיר אשר פינה אשפה לתוך המדחף. מסיבה שעדיין לא נבדקה, המכונה דחסה את כל החלק העליון שלו. צוותים של כיבוי אש ושל זק"א מחלצים כעת את הגופה. מדובר במקרה מאוד קשה ומזעזע מאוד".

מיקי כפרי, דובר מד"א ירקון, סיפר לוואלה! חדשות כי "בסביבות השעה 14:00 התקבלה קריאה על פועל במתחם יכין סנטר שנלכד בדוחס אשפה. מי שהזעיק אותנו הוא אחד העובדים במתחם, שהלך לזרוק זבל ונתקל במחזה המזעזע. כשהגענו למקום ראינו כי הגבר נלכד בפלג גופו העליון וכי דוחס האשפה דחס אותו. בשיתוף פעולה עם כוחות כיבוי האש של פתח תקווה הצלחנו לחלצו, לאחר שהיה כבר ללא רוח חיים, ורופא מד"א נאלץ לקבוע את מותו. מסיפורים של עדי ראייה הוא ככל הנראה החל לזרוק את האשפה ואז דוחס האשפה משך אותו יחד עם האשפה".

אתמול נהרג אריה גבאי, תושב מושב גאה, עובד ספינת גרר בנמל אשדוד, לאחר שנפל למים במהלך תאונה. הספינה נתקלה ככל הנראה בחפץ כלשהו וכתוצאה מכך החלה לשקוע. שני אנשי צוות נוספים שהיו על ספינת הגרר נפגעו באורח קל.

(עדכון ראשון: 14:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully