וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איים על השרה לבנת: "תקבלי כדור בראש"

גלעד גרוסמן

6.11.2009 / 11:00

תושב רמת גן נאשם כי איים לרצוח את שרת התרבות והספורט. באחת מהודעות הדואר האלקטרוני ששלח לה כתב: "איך זה לקבל כדור בראש בין העיניים?" בחקירתו הסביר: "לבנת עשתה דברים לא נאותים למדינה"

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש הבוקר (שישי) כתב אישום נגד תושב רמת גן בן 38, הנאשם שאיים לרצוח את שרת התרבות והספורט, לימור לבנת.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד סיוון פיכמן מפרקליטות מחוז תל אביב, הנאשם, ששמו נאסר לפרסום, שלח בחודש שעבר ללבנת שתי הודעות בדואר אלקטרוני לכתובתה בכנסת, בהן איים על חייה.

במכתב הראשון כתב: "איך זה לקבל, איך זה לקבל כדור בראש בין העיניים". כמה שעות לאחר מכן שלח מכתב נוסף, שבן כתב: "איך זה לראות אותך עטופה בשחור". בחקירתו במשטרה הודה במעשים, והסביר שעשה זאת "כי היא עשתה דברים לא נאותים למדינה, ואני מוכן לדבר איתה אישית". בנוסף אמר ששלח את המכתבים כי הוא "רוצה לראות את ראש הממשלה".

בחיפוש בדירתו ובמחשבו של הנאשם נמצאו מסמכים ממוענים אל חברי כנסת, שרים, ידוענים ומעסיקו לשעבר. לטענת הפרקליטות, בחלק מן המכתבים ניתן למצוא תכנים מאיימים ודברי נאצה. כמו כן, הוא הודה בחקירתו במשטרה כי הוא נוהג לשלוח עשרות מכתבים ותזכורות לחברי כנסת ולשרים. הנאשם נשלח לבדיקה פסיכיאטרית, שבה נקבע שהוא נמצא במצב פסיכוטי ממושך.

הפרקליטות מבקשת לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "המשיב שיגר איומים חמורים לנבחר ציבור, שחברה דמוקרטית ומתוקנת אינה יכולה להקל בהם ראש", נכתב בבקשת המעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully