וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על הכותרת: אבו מאזן גנב את ההצגה

5.11.2009 / 22:11

גורם מדיני אמר כי מסיבת העיתונאים שקיים הערב אבו מאזן הצליחה לדחוק מהכותרות את סיפור תפיסת ספינת הנשק. "גם בארה"ב נפח סיקור סיפור הספינה היה נמוך"

גורם מדיני ניסה להסביר הערב (חמישי) מדוע הכותרות בתקשורת העולמית על תפיסת אוניית הנשק "פרנקופ", דעכו במהלך היום. לדברי הגורם המדיני, הסיפור לא תפס כותרות בתקשורת העולמית בשל הודעת אבו מאזן שהוא לא מתכוון להתמודד בבחירות ברשות הפלסטינית.

הגורם המדיני אמר לוואלה! חדשות כי "היום בארצות הברית נפח הסיקור של ספינת הנשק היה נמוך. בתקשורת האירופית התחיל להתפתח סיקור רציני יותר, אבל אז הגיעה התפטרות אבו מאזן והפכה לסיפור הבלעדי של המזרח התיכון בתקשורת האירופית".

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן הודיע הערב על כך שאין בכוונתו להתמודד בבחירות לנשיאות הרשות הפלסטינית בחודש ינואר הקרוב. בנאום שנשא במוקטעה ברמאללה אמר אבו מאזן כי "הודעתי לאחים בפתח ובאש"ף שאינני רוצה להעמיד את עצמי כמועמד לבחירות הקרובות וזה לא כדי לנהל משא ומתן בעניין. אני מאוד מעריך את בקשתם של האחים בשני המוסדות הללו שאמשיך בתפקידי ויהיו עוד צעדים נוספים עליהם אכריז בהמשך".

דבריו עוררו סקרנות רבה בקרב אמצעי התקשורת מרחבי העולם, מה שדחק את סיפור תפיסת ספינת הנשק לשוליים. כזכור, הקומנדו הימי עצר שלשום אוניה שעל סיפונה תחמושת ואמצעי לחימה. על פי הערכות, הספינה שהיתה בדרכה מאירן לסוריה, העבירה נשק לארגון חיזבאללה. האוניה, ששמה "פרנקופ", נעצרה במרחק של 100 מייל מערבית לחופי ישראל, סמוך לקפריסין, ונשאה דגל אנטיגואה. צוות הספינה לא התנגד למעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully