וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל תציג את הנשק שנתפס לשגרירים הזרים

מעט יותר מיממה לאחר שנתפסה ספינת הנשק, יציגו בכירי משרד החוץ וצה"ל לעולם את התחמושת האירנית. "נראה את הברית הלא קדושה בין המשטר הרצחני של טהרן לבין ארגוני הטרור בעזה ולבנון"

דובר צה"ל

(באדיבות דובר צה"ל)

מנכ"ל משרד החוץ יוסי גל יציג אחר הצהריים (חמישי) בפני שגרירים זרים וחברי סגל דיפלומטי חלק מהציוד ומאמצעי הלחימה שנתפסו על ספינת הנשק האירנית "פרנקופ". יחד עם נציגים בכירים בצה"ל, יציג משרד החוץ בפני הדיפלומטים הזרים הוכחות למשולש ההברחות אירן-חיזבאללה- חמאס.

בכוונת המשרד להסביר כי ההברחות האירניות מהוות סכנה ליציבות האזורית, ומפרות באופן בוטה את החלטות מועצת הביטחון 1747 ו- 1701 למניעת התחמשות חיזבאללה בלבנון. במהלך הסקירה תקרא ישראל לפעולה אינטנסיבית של הקהילה כדי לעצור את ההברחות, המפרות את החוק הבינלאומי.

דובר משרד החוץ יוסי לוי, אמר לוואלה! חדשות כי משרד החוץ הורה ביממה האחרונה לנציגויות בחו"ל לנצל את תפיסת האונייה לתועלת ישראל. "נציג את העובדה שאירן נתפסה פעם נוספת כשהיא מפירה ברגל גסה החלטות בינלאומיות", אמר לוי. "מי שעוצם את עיניו, נעזור לו לפקוח אותם. מי שלא רוצה לראות את המציאות, נציב מראה מול עיניו. העמדה שלנו מגובה בהוכחה חותכת וברורה שמצביעה על הברית הבלתי קדושה בין המשטר הרצחני והאלים של טהרן ובין ארגוני הטרור וההסתה האלימה שבעזה ובלבנון". לוי אף ביקש להביע את הערכת המשרד לפעילות המדויקת והיעילה של גורמי הביטחון וחיל הים.

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו יקיים בצהרים פגישת עדכון עם שר הביטחון אהוד ברק, הרמטכ"ל גבי אשכנזי ומפקד חיל הים, בעקבות תפיסת ספינת הנשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully