וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתדלק הותקף ואושפז, החברה תשלם?

גלעד גרוסמן

5.11.2009 / 10:25

מתדלק שעבד בתחנת דלק בצומת כנות תובע את מעסיקיו ודורש מהם שני מיליון שקלים לאחר שהותקף על ידי שיכורים. לטענתו, חברת דלק הפקירה את ביטחונו כשלא דאגה לאבטחה ראויה

לבית משפט השלום בפתח תקווה הוגשה בשבוע שעבר תביעה בגובה שני מיליון שקל נגד חברת "דלק". התובע, מתדלק שעבד בתחנת החברה בצומת כנות, דורש פיצויים לאחר שהותקף והוכה במהלך עבודתו.

על פי התביעה, שהוגשה באמצעות עורכי הדין אריאל פרויליך ונסים פרחי, ביוני 2007 עבד התובע, 49, במשמרת לילה בתחנה כאשר מספר שיכורים שבילו במועדון סמוך הגיעו למקום והיכו אותו.

בעקבות התקיפה הוא הובהל לבית החולים קפלן עם חבלות בראש, בבית החזה, בידיו וברגליו. מאז התאונה הוא סובל מתסמינים פוסט טראומטיים, מכאבי ראש ומכאבים בחזה.

לטענת התובע, "הנתבעות ידעו היטב כי תחנת הדלק נמצאת במקום מסוכן ומועד לפורענות, אולם בחרו להתעלם בעקביות מהתלונות הרבות של העובדים בתחנת הדלק ולא עשו דבר למניעת הנזק". לטענתו, בעלי התחנה התרשלו בכך שלא פעלו למנוע את כניסתם של בליינים שיכורים לתחנה, לא דאגו לאבטחה ראויה "והפגינו זלזול ואדישות לביטחון התובע".

התובע דורש 270,000 שקלים בגין הוצאות והפסדי שכר שצבר עד כה, ואת שאר הסכום בגין נזקים עתידיים. טרם הוגש כתב ההגנה של חברת דלק.

  • עוד באותו נושא:
  • דלק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully