וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק חושפת: הקשר עם יורוקום - 745 מ' שקלים

אמיתי זיו

5.11.2009 / 11:51

עסקת רכישת בזק אילצה את שאול אלוביץ לחשוף לראשונה את הקשר בין בזק ויורוקום. בין היתר החשף כי פלאפון רוכשת מכשירי נוקיה מיורוקום בהיקף של כ-400 מיליון שקלים בשנה

עסקת רכישת בזק אילצה את שאול אלוביץ לחשוף לראשונה את הקשר בין בזק ויורוקום. מדו"ח שפרסמה בזק עולה כי היקף כל ההתקשרויות של בזק עם יורוקום עומד על 745 מיליון שקל בשנה. הדיווח מגיע על רקע העסקה בה סמייל של שאול אלוביץ' רוכשת את בזק והדיווח הוא למעשה על אישרור של התקשרויות עסקיות קיימות של בזק עם קבוצת יורוקום.

מתוך 745 מיליון השקלים, 470 מיליון שקל הם סכום שמשלמת פלאפון ליורוקום. חלק קטן מהסכום הם העברות קישוריות (כשלקוח מתקשר מפלאפון לטלפון הקווי של סמייל או לחו"ל דרך קידומת 012) אך מרבית הסכום הם על רכישת מכשירי נוקיה - אותם מייבאת יורוקום.

עוד 166 מיליון שקל משלמת חברת הלווין של בזק, yes, ליורוקום, מרבית על שירותי הלווין עמוס, אותן מעניקה חברת חלל תקשורת של שאול אלוביץ' וחלק נוסף מהסכום הוא ממירים שרוכשת בזק מיורוקום. בנוסף, 100 מיליון שקל בשנה משלמת בזק לאלוביץ' על שירותי תמסורת שונים וקישור גומלין, למשל כשלקוח בזק מתקשר לטלפון הקווי של סמייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully