וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר בן 20 נדקר למוות בגליל התחתון

איילה חננאל

4.11.2009 / 21:51

תושב נצרת בן 20 נדקר למוות בקטטה שאירעה ברחוב הראשי בכפר יפיע. שני משתתפים נוספים בקטטה נפצעו מדקירות באורח קל ופונו לבית החולים. נעצר חשוד בדקירה וכן שלושה בני אדם נוספים החשודים במעורבות

חשד לרצח בצפון: תושב נצרת בן 20 נדקר אמש (רביעי) במהלך קטטה שאירעה ברחוב הראשי של הכפר יפיע שבגליל התחתון. תחילה פונה הצעיר מהמקום במצב אנוש עם פצעי דקירות מרובות לבית החולים האנגלי בנצרת, ושם מת מפצעיו. כמו כן הגיעו לבית החולים שני פצועים נוספים מהקטטה במצב קל, בני 30 ו-25, תושבי נצרת.

מחקירה ראשונית עולה כי בעקבות מריבה בין ילדים התפתחה קטטה בין מספר מבוגרים, קרובי משפחה וחברים של הילדים, שבסופה נדקרו הצעיר שנפטר מפצעיו והפצועים הנוספים. היחידה המרכזית של מרחב העמקים, עליה הוטלה החקירה, עצרה גבר בן 61, תושב הכפר, בחשד שהוא זה שרצח את הצעיר. כמו כן נעצרו שלושה חשודים בגילאי 25, 30 ו-54 בחשד למעורבות בקטטה. החשודים הועברו כולם להמשך חקירה בתחנת המשטרה.

לפני שלושה ימים נמצאה צעירה בת 23 ללא רוח חיים בכפר הדרוזי ירכא שבגליל המערבי. הצעירה נמצאה מוטלת על הרצפה בקומה השנייה בבניין מגורים בכפר. על הגופה נמצאו סימני מכות וחבלות. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום, קבע את מותה של הצעירה.

יום לאחר מכן, נמצאה גופתה של קסניה שטילר, צעירה בת 24, בשטח פתוח בכניסה לאור עקיבא, כשעליה סימני אלימות. צוותי מד"א שרון שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה. מחקירת המשטרה עולה, כי הצעירה שימשה כמאבטחת במועדון הגולף בקיסריה, ולא יצרה קשר עם בני משפחתה מאז שסיימה את עבודתה. בני המשפחה של הצעירה התקשרו לטלפון הנייד שלה, אך לא הצליחו ליצור אתה קשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully