וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

17 שנות מאסר לגבר שניסה לרצוח את אשתו

רמי שני

4.11.2009 / 21:30

ביהמ"ש בבאר שבע גזר 17 שנות מאסר על מנשה משה, שניסה לרצוח את אשתו בזמן שהיו בהליכי גירושין. "לעברו הנקי של הנאשם, אין בהקשר שבענייננו משקל רב"

17 שנות מאסר נגזרו על תושב אשדוד שניסה לרצוח את אשתו בזמן שהיו בהליכי גירושין. "הנאשם נצמד למתלוננת, אמר לה: 'את חושבת שעורך דין יעזור לך?', שלף סכין קומנדו ודקר את המתלוננת בפלג גופה העליון, בכוונה לגרום למותה. הנאשם הוסיף לדקור את המתלוננת, בבטנה, בחזה ובידיה, עד שהמתלוננת התמוטטה לארץ. אז הנאשם עזב את המתלוננת והחל לדקור את עצמו בבטן ואמר :"תמותי וגם אני אמות", ולאחר מכן שב לעבר המתלוננת והמשיך לתקוף אותה בבעיטות ובדקירות".

התיאור הזה, מספר על מה שאירע לפני שנה, בין משה מנשה, אדם בשנות ה-60 לחייו מאשדוד, לבין מי שהייתה אישתו במשך 35 שנים, אם שלושת ילדיהם. השניים פתחו בהליכי גירושין, לאחר שמשה קילל את האישה במהלך ויכוח ביניהם. האישה עזבה את הבית וכשביקשה לפגוש את משה במשרדו של עורך הדין שלה, הוא איים עליה וניסה לממש את איומו ואף לרצוח אותה, באמצעות סכין קומנדו שהחביא בכליו. השניים פונו לבתי חולים, האישה במצב קשה והבעל במצב בינוני. כתב האישום שהוגש נגד מנשה משה, כלל סעיפים של אחזקת סכין וניסיון לרצח. שלושת ילדיהם, שהעידו במשפט, סיפרו על תחושות קשות של בגידה בעקבות מעשיו של האב.

מנשה הביע חרטה לאחר ניסיון הרצח. עורך דינו, ירון דוד, ביקש להתחשב בגילו המבוגר ולהטיל עליו עונש, שיאפשר לו בתום ריצויו לשקם את חייו. אבל השופטים נתן זלוצובר, צילה צפת ואב בית הדין ברוך אזולאי, סברו שיש למצות עם מנשה את הדין: 'לעברו הנקי של הנאשם, אין בהקשר שבענייננו משקל רב. מעשי הרצח וניסיון לרצח במשפחה מבוצעים תדיר גם בידי מי שעל פי הליכותיו אינו עבריין עד לאירוע נשוא כתב האישום. חברה מתוקנת אינה יכולה להשלים עם המעשים שביצע הנאשם' כתבו השופטים והטילו עליו 17 שנות מאסר בפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully