וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מניות דיסקונט עומדות למכירה?

אתי אפללו

4.11.2009 / 20:20

חוסר השקט סביב גרעין השליטה בבנק דיסקונט נמשך: לאחר הסערה סביב הדחתו של היו"ר שלמה זוהר, נאלצים בעלי השליטה להדוף טענות על מכירת אחזקותיהם בבנק

חוסר השקט סביב גרעין השליטה בבנק דיסקונט נמשך: לאחר שבתחילת השבוע החלה הסערה האחרונה סביב הדחתו של יו"ר בנק דיסקונט, שלמה זהר, נאלצת קבוצת ברונפמן-שראן להמשיך להדוף טענות על מכירת הבנק. לטענת מקורות בשוק, קבוצת ברונפמן-שראן שמה את אחזקותיה בבנק "על המדף". גורמים בשוק טוענים כי לפחות שלושה אנשי עסקים בכירים במשק ניהלו מגעים ראשוניים מול קבוצת ברונפמן שראן לרכישת השליטה בדיסקונט.

עם זאת, קבוצת ברונפמן שראן ממשיכה להדוף את הטענות. "בנק דיסקונט הוא אחזקה אסטרטגית לטווח ארוך של קבוצת ברונפמן, והנושא כלל לא עומד על הפרק", מסר דובר הקבוצה. מקורב לקבוצה הוסיף כי "מדובר בעלילה. מישהו מנסה לגרום להם נזק". לגבי אחד מאנשי העסקים ששמם הוזכר כמועמדים אפשריים לרכישת הבנק, ציין מקורבו כי אנשי עסקים בשוק הישראלי, כולל קבוצת ברונפמן שראן, יודעים כי הוא איננו מעוניין.

קבוצת ברונפמן שראן מחזיקה 26% ממניות בנק דיסקונט. החברים בקבוצה הם אדגר ברונפמן וילדיו אדם ברונפמן, מתיו ברונפמן והולי לב, מיקלראובינוף, פיליפ מילשטיין ורובין שראן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully