וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

14 שנות מאסר לגבר שאנס קטינה בדרום

רמי שני

4.11.2009 / 15:55

חסן איהאב הורשע כי ביצע שורה של עבירות אלימות ומין בקטינה בת 15 באילת במשך שנתיים. ביהמ"ש: "הוא בעל מאפייני אישיות עם קווים פסיכופתיים בולטים"

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (רביעי) בהרכב של שלושה שופטים 14 שנות מאסר בפועל על חסן איהאב לאחר שהורשע בשורה של עבירות מין ואלימות כלפי קטינה בת 15 במהלך השנים 2007 ו-2008. איהאב, שחויב לפצות את הנערה בסכום של 30 אלף שקלים נאשם כי אנס, תקף, איים וכלא נערה בת 15 בתקופה בה שניהם התגוררו באילת. כמו כן, הוא מואשם כי הדיח את הקטינה לשימוש בסמים.

על פי האישום, במספר מקרים סיפק איהאב לקטינה סמים ואלכוהול וניצל את מצבה במטרה לבצע בה את זממו. "הנאשם נהג לאלץ את המתלוננת באיומים להגיע לביתו, אילץ אותה לצרוך סמים ואלכוהול, כלא אותה בביתו במשך שעות ארוכות ונהג כלפיה באלימות פיזית כשהוא מכה אותה בכל חלקי גופה ובועל אותה בניגוד לרצונה".

האישום מגולל מסכת של התעללויות שביצע איהאב בנערה. "באחת הפעמים המתלוננת סירבה לקיים עם הנאשם יחסי מין אך הוא הסיר את בגדיה בכוח, השכיב אותה על המיטה וללא הסכמתה החדיר את איבר מינו לאיבר מינה עד שבא לסיפוקו". מקרי האונס חזרו על עצמם מספר פעמים, כך גם מקרי האלימות.

"הנאשם איים עליה שככל שתספר את מעלליו", כתבו השופטים בפסק הדין, "יפגע בה, בהוריה וישרוף את ביתה. מספר ימים לאחר מכן, בשעות הלילה, הכה הנאשם את המתלוננת בפניה ובראשה, הצמיד סכין גדולה לצווארה ואיים שיפגע בה".

במהלך המשפט נשלח איהאב להסתכלות פסיכיאטרית שקבעה כי הוא "בעל מאפייני אישיות עם קווים פסיכופתיים בולטים. הוא מתקשה להתבונן באופן ביקורתי על עצמו ועל התנהגותו ולא רואה כל בעייתיות באופן כללי. במהלך דבריו ניכרה חוסר אמינות ומניפולטיביות ונראה כי האחרים מהווים עבורו אובייקטים לסיפוק צרכיו ולהשגת האינטרסים שלו גם אם הדרך של ניצול ממש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully