וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוננות בשרון הוסרה, עיר במשולש מכותרת

איילה חננאל ונעמה טלמור

4.11.2009 / 17:31

בעקבות דיווחים על חדירת מחבל מתאבד לאזור השרון הכריזה המשטרה על כוננות באזור השרון. מאוחר יותר הוסרה הכוננות, אך כוחות המשטרה עדיין מכתרים עיר במשולש

הכוננות עליה הכריזה היום (רביעי) המשטרה באזור השרון מחשש לחדירת מחבל מתאבד אמנם הוסרה, אך כוחות הביטחון עדיין פועלים בנוכחות גבוהה באחת מערי המשולש. תושבים בעיר סיפרו כי העיר "מכותרת" וכי מחסומי משטרה הוקמו בכניסות וביציאות אליה.

מוקדם יותר, בעקבות הכוננות בשרון, הורגשה באזור נוכחות ערה של כוחות הביטחון. בעקבות ההתרעה הקימה המשטרה מחסומים שגרמו לעומסי תנועה כבדים. עם זאת, לבסוף הודיעו במשטרה על הסרת הכוננות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחסומי המשטרה גרמו לפקקים באזור המשולש/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשהגיעה ההודעה על החשש שמחבל חדר לאזור השרון הנחה מנכ"ל מד"א, אלי בין, להעלות את רמת הכוננות באזורים ירקון והשרון לרמה ג', שהיא הגבוהה ביותר. משמעות ההנחיה הינה הכפלת האמבולנסים וצוותי מד"א בתחנות ובבתי החולים.

לפני כחודשיים הוכרז מצב כוננות באזור ירושלים בעקבות דיווחים על חטיפת חייל. זאת, בעקבות עדותה של חיילת כי ראתה שני גברים מכניסים חייל בכוח לתוך מכונית במרכז הארץ. מחשש שמדובר בחטיפת חייל, נפרסו מחסומי בדיקה רבים במרכז הארץ ואלה גרמו לפקקי תנועה כבדים בצירי תנועה מרכזיים. לאחר זמן מה הכריזה מערכת הביטחון על חזרה לשגרה, לאחר שבבדיקה של יחידות צה"ל, המשטרה והשב"ס לא התגלו היעדרויות של חיילים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully