וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס עובדת זרה ונידון לשמונה שנות מאסר

גלעד גרוסמן

4.11.2009 / 13:18

משה בן יהודה אנס עובדת מתאילנד שהועסקה במשק שבבעלותו. בית המשפט החמיר עם הנאשם ש"ניצל את היותה עובדת זרה התלויה בו לחלוטין"

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר 8 שנות מאסר על משה בן יהודה, שהורשע באונס וביצוע מעשה מגונה בעובדת זרה מתאילנד לפני כשנתיים. בנוסף למאסר בפועל, בן יהודה יפצה את הנאנסת ב-25 אלף שקל.

בן יהודה העסיק במשק שבבעלותו עובדים זרים, בהם המתלוננת, שהועסקה אצלו בקטיף פרחים ואריזתם. כבר ביום הראשון להגעתה התיישב בן יהודה על מיטתה, כיוון את הטלוויזיה לערוץ המשדר סרטים פורנוגרפיים וליטף אותה בכתפה ובגבה. מספר ימים לאחר מכן נכנס לקרוואן בו התגוררה בזמן שהתרחצה וביקש ממנה לישון עמו. היא התנגדה ואז הוא איים עליה, אמר לה "בלאגן תאילנד", הפיל אותה על המיטה ואנס אותה.

"הנאשם ניצל את היותה של המתלוננת עובדת זרה אשר הגיעה לארץ ימים ספורים לפני קרות האירועים, בודדה, ללא חברים, אינה יודעת את השפה העברית ותלויה לחלוטין בנאשם אשר אמור היה לספק לה את מדורה, מזונה ושכרה", כתבו השופטים אורי שהם, יהודית שבח ושמואל ברוך בגזר הדין.

השופטים הוסיפו כי "לחובת הנאשם יש לזקוף לא רק את מעשה האינוס עצמו, המהווה את אחת העבירות הנחותות והבזויות שבדיני עונשין, אלא גם את ניצול חולשתה של המתלוננת אשר היתה תלויה בחסדיו באופן מוחלט, גם את האיומים שהשמיע כלפיה, ואת המעשה המגונה שביצע בה כבר ביומה הראשון לעבודתה אצלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully