וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "התרגיל עם ארה"ב - שיא ביחסים"

יהושע בריינר

3.11.2009 / 19:09

ראש הממשלה ביקר היום בבסיס חיל האוויר במרכז הארץ, בו נערך התרגיל המשותף לצבאות ישראל וארה"ב. נתניהו התפעל מהתרגיל ואמר כי "מיטב המוחות התגייסו להילחם באיום"

דובר צה"ל

(צילום : דובר צה"ל, עריכת וידאו: עידן גוראל)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שלישי) לתרגיל המשותף בין צה"ל לצבא ארה"ב "ג'וניפר קוברה". לדברי נתניהו, "תרגיל מיוחד ורחב היקף זה הוא ביטוי מוחשי לקשרים העמוקים בין ישראל לארצות הברית ובין שני הצבאות, ומהווה שיא בשיתוף הפעולה הצבאי בין שתי המדינות". הדברים נאמרו במהלך ביקור שערך היום נתניהו עם שר הביטחון והרמטכ"ל בבסיס חיל האוויר במרכז הארץ.

נתניהו הוסיף כי "הנשיא אובמה ראוי לכל הערכה על שיתוף הפעולה הגובר עמנו, שנועד לטפל בבעיה שמאיימת על מדינת ישראל ועל העולם כולו – איום על אוכלוסיות אזרחיות על ידי מערך טילים. העובדה שארה"ב וישראל מתגייסות ומפנות את מיטב המוחות והלוחמים לפתרון הבעיות הללו, הוא חדש כשם שהאיום חדש. התחלנו ברגל ימין ואני מאחל להמשך שותפות והצלחה".

בביקור היום נטלו חלק גם שגריר ארה"ב בישראל ג'יימס קנינגהאם, מנכ"ל משרד הביטחון פנחס בוכריס ומפקד חיל האוויר האלוף עידו נחושתן.

צה"ל והצבא האמריקאי החלו בתרגיל הצבאי המשותף "ג'וניפר קוברה" לפני כשבועיים. במסגרת התרגיל, שנמשך שבועיים, נבחנה פעילות משותפת של מערכות טילים נגד טילים וכן בוצעו הדמיות של נפילות טילים בשטח ישראל. בנוסף, תירגל פיקוד העורף נפילות של טילים באזורים בהם התקיים התרגיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully