וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין דבר כזה מחבל שמאלני

תום גולדהנד

3.11.2009 / 15:43

בכל פעם שנתפס מחבל יהודי, קופצים בימין וטוענים כי בשמאל מבצעים דמוניזציה למחנה כולו. הגדיל לעשות מיכאל קליינר שטען כי עדיף להיות פושע שמאלני. מה לעשות שבשמאל לא צומחים עשבים שוטים?

איזה כיף להיות שמאלני. נעים שם בשמאל, הם הרבה יותר סלחניים כלפי פושעים, במיוחד אם הם מגיעים מהשמאל. מיכאל קליינר טוען שעדיף להיות פושע שמאלני - הפשעים הם לא באמת "פשעים", כי הרי לא כולם שווים אל מול החוק. האליטה השמאלנית שולטת במערכת המשפט, העיתונות. בעצם היא שולטת בכל המדינה. השליטה הזו מחלחלת לה טיפין טיפין למטה אל הערוגות המטופחות של תושבי תל אביב והמרכז. מנגד בערוגות הימין אין זמן לעבוד על טיפוח, בונים שם. עז ועוד עז, דונם ועוד דונם, יש שם בנאים ולא גננים, אז ברור שיהיו שם עשבים שוטים.

קליינר בחר בכינוי עשב שוטה ליעקב (ג'ק) טייטל החשוד ברצח שני פלסטינים והנחת מטענים מהם נפצע נער בן 15. הוא טוען כי טייטל אינו מייצג את הימין השפוי, והוא לא לבד בדעה זו. כל נציגי הימין מיהרו להבהיר כיצד הם מתנערים מטייטל ההזוי, וגם ביישובו שבות רחל לא מכירים אותו כאדם אלים והיו ב"שוק טוטלי" כשנודע להם על ארסנל הנשק שהחזיק. אני מסכים לגמרי עם האמירה של קליינר שמדובר בעשב שוטה, הזוי ואומלל. אך לא על כך יוצא קצפו של קליינר שמתרעם על האיפה ואיפה מצד שלטון השמאל (שכבר לא נמצא על כיסאו בחלק הארי של עשרות השנים האחרונות). תמצית טענת מאמרו של קליינר היא כי היחס החברתי כלפי פשעך עומד ביחס ישר לאג'נדה הפוליטית שלך.

אם אתה פרופסור שמאלני להגדרת קליינר "שקורא לפגיעה במתנחלים אתה מוזמן לקבל את פרס ישראל ולכתוב בעיתון לאנשים חושבים", קליינר שכח את פרופסור עדה יונת זוכת פרס נובל בכימיה שהחליטה לא מזמן לפרסם את דעותיה הפוליטיות וקראה לשחרר את כל האסירים הפלסטינים. העיתון של המדינה, האנשים החושבים וכל שאר האליטה השמאלנית הסבירה לקהל על מה זכתה יונת בפרס נובל, לימדה את כולנו מה זה בדיוק ריבוזום אך גם הרימה גבה לגבי הלגיטימיות של מדענית לכימיה להפיץ את דעותיה הפוליטיות "הקיצוניות".

יש דבר כזה מחבל יהודי

קליינר כנראה "שכח" שחנן גולדבלט יושב כעת בכלא על עבירות מין דומות ואף אחד לא שאל מה הצביע בקלפי, דודו טופז נעצר בגין עבירות אלימות שהזמין ולא בגלל שרצה לרוץ לראשות הממשלה. דעותיהם הפוליטיות של שניהם אינן מעניינות ולא רלבנטיות.

בניגוד לטענתו של קליינר, יעקב טייטל לא נפל כפרי בשל בידי התקשורת לקראת אותה עונה בשנה שבה העיתונים נערכים לקראת "פסטיבל רבין", טייטל פעל במשך שנים רבות בסביבה נוחה לו. כמו טייטל, יש ככל הנראה עוד לא מעט עשבים שוטים. אני לא אגלה כאן סודות עיתונאים כשאומר שאחת הסיבות ל"פסטיבל טייטל" בתקשורת נובע מעובדה פשוטה אחת - למערכות העיתונים היו ימים רבים לעמול במרץ על הסיפור הזה עד שהוסר צו איסור הפרסום. יום לאחר מכן נפתח "פסטיבל אושרנקו", וגם כאן היה סיקור נרחב כתוצאה מהסרת צו איסור הפרסום, שתי הפרשיות חמורות מאד וזכו לסיקור נרחב.

לא התאכזרו מערכות העיתונים כשכינו את יעקב טייטל תחת הכותרת "מחבל יהודי", הוא חשוד ברצח שני בני אדם (פלסטינים) המניע הוא פוליטי ולא בצע כסף או רקע רומנטי ולכן מדובר במחבל. מה לעשות מחבלים יש גם בצד שלנו.

כשיקום המחבל היהודי השמאלני הראשון, וכולי תקווה שהמאורע הזה לא יתרחש, אהיה הראשון שיכריז כי הגיע הזמן לבצע בדק בית רציני, לא משנה עד כמה שוטה, אוויל, מטורף ולא שפוי יימצא אותו אדם. כשמתגלה מכת מקקים בבית נורמלי, לא מאשימים את העובדה שהם הגיעו מחוץ לבית - מהגינה של השכן. מטפלים בבעיה מהשורש, מנקים את הבית ולא מאפשרים להם להשתרש.

בהנחה אחת צודק מיכאל קליינר - תמיד נעים יותר להיות שמאלני. אנחנו פלצנים ונהנים מהריח של עצמנו, אנחנו טועים לפעמים וגם אז אנחנו צודקים בעיני עצמנו. כיף כאן במגדל השן ולא במקומות העימות, שם נאלצים לעמוד מול הצד השני והלחץ בשמאל הוא בעיקר לחץ החנייה בתל אביב. דבר נוסף שמבדיל את השמאלנים הוא שהגינות שלהם ממש מטופחות ומהן לא יוצאים עשבים שוטים. בעצם לא יוצאים מהגינות הללו מחבלים יהודים כלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully