וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוסע המתמיד: תוספת לתקציב נסיעות הנשיא

תקציב הנסיעות של נשיא המדינה יגדל ב-2.5 מיליון שקלים - עלייה של למעלה מ-30%. מבית הנשיא נמסר: הגידול בתקציב התבקש לצורך נסיעה לא מתוכננת לברזיל וארגנטינה

ועדת הכספים של הכנסת אישרה היום (שלישי) את הגדלת תקציב הנסיעות של נשיא המדינה שמעון פרס, מ-6 מיליון שקלים ל-8.5 מיליון שקלים בשנה. ההסבר להגדלת התקציב היה בין היתר נסיעתו הקרובה של הנשיא לברזיל וארגנטינה.

מבית הנשיא נמסר לוואלה! חדשות כי "נשיאי ברזיל וארגנטינה שיגרו הזמנה רשמית לנשיא פרס להגיע לביקור ממלכתי לברזיל וארגנטינה. בהמלצת משרד החוץ לחזק את הקשרים האסטרטגיים בין ישראל לאמריקה הלטינית הוחלט לענות בחיוב להזמנה ולקיים את הביקור באחת התקופות הקשות של מדינת ישראל מבחינת מעמדה בעולם". בבית הנשיא מסבירים כי הנסיעה לא היתה מתוכננת לשנת התקציב הנוכחית ולכן צריך היה לבקש את הגדלת התקציב מהכנסת.

לאחרונה עלה נושא הבזבוז התקציבי בנסיעות של גורמים רשמיים לסדר היום הציבורי, זאת לאחר שמבקר המדינה פרסם דו"ח חמור שביקר את הגידול שחל בהוצאות משרד הביטחון במימון המשלחת לסלון האווירי בפריז.

מבקר המדינה קבע בדו"ח כי למרות שמדובר בכספי ציבור, "לדאבון הלב, ממצאי הדו"ח אינם מצביעים על שמירה על היעילות והחיסכון בכל הנוגע לנסיעת המשלחת. נמצא כי התהליך לאיתור בתי מלון עבור שר הביטחון ופמלייתו הביא לתוצאה בלתי ראויה: ביצוע ההזמנות נעשה באיחור, דבר שיצר מגבלות ואילוצים שהביאו לבחירת מלון יקר יותר ולהזמנת חדרים שבסופו של דבר לא אוישו, (משום) שעובדים שונים ביטלו את נסיעתם או החליפו בית מלון, אף על פי שהחדרים כבר שולמו ולא ניתן היה לקבל החזר עבור התשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully