וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 48 מחיפה הורשע בהריגה ובתקיפה

גלעד גרוסמן

3.11.2009 / 11:15

הנאשם, אריה אבוטבול, טען כי תקף את המנוח לאחר שנשקפה סכנה לחייו. ביהמ"ש קבע כי המנוח אכן ניסה לתקוף את הנאשם אך דחה את טענותיו שפעל מהגנה עצמית

בית המשפט המחוזי בחיפה הרשיע הבוקר (שלישי) את אריה אבוטבול, תושב עכו בן 48, בהריגתו של פרוספר אלון ובתקיפתה של בת זוגו של אלון, גילה ביטון, שהיתה בעבר בת זוגו של אבוטבול.

מכתב האישום עולה כי ביולי אשתקד, הגיעו אלון וגילה ביטון לביתו של אבוטבול וביקשו לשוחח עמו. אבוטבול יצא אליהם ובינו לבין אלון התפתח עימות פיסי, כששניהם מחזיקים סכינים. אבוטבול דקר את אלון בבית החזה ואלון ניסה להימלט מהמקום אולם התמוטט לאחר כ-100 מטר ומת. אבוטבול גם הורשע בכך שהכה את ביטון בראשה, בעט בגופה ומשך בשערותיה.

להגנתו טען אבוטבול כי כאשר יצא לרחוב, אלון הסתתר מאחורי מכונית חונה ותקף אותו עם סכין קומנדו. הוא הוסיף שדקר את אלון רק לאחר שנשקפה לו ולאחותו, שהיתה במקום, סכנת חיים מוחשית.

השופט, עודד גרשון, קבע שביטון ואלון הגיעו לביתו של אבוטבול "מתוך כוונה פסולה 'לגמור חשבון' עם הנאשם, וכי "המנוח אכן בקש לתקוף את הנאשם ולפגוע בו באמצעות סכין קומנדו אימתנית שנשא עמו", אולם דחה את הטענה שמדובר בהגנה עצמית.

"בשלב מסוים בהשתלשלות העניינים חזר הנאשם לחצר הבית, היינו, התנתק מן המאבק עם המנוח ולא היה נתון עוד בסכנה כלשהי, נטל משם סכין, חזר לזירת האירוע ובסופו של דבר דקר את המנוח באמצעות הסכין שהביא עמו, וגרם למותו", כתב בהכרעת הדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully