וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

31 מיליון שקל עבור קומת מגורים בת"א

גיא ליברמן

3.11.2009 / 7:50

קומת מגורים במגדל רוטשילד 1 שבונה חברת חבס בתל אביב נמכרה ב-31 מיליון שקל, לפי מחיר ממוצע של 11 אלף דולר למ"ר. עד כה מכרה חבס דירות בפרויקט בהיקף של 606 מיליון שקל

רשימת הדיירים הסופית של מגדל המגורים רוטשילד 1 בשדרות רוטשילד בתל אביב כמעט סגורה. בחודש האחרון מכרה חברת הבנייה חבס, שבונה את המגדל, שתי דירות המשתרעות על פני כל הקומה השמינית - כך נודע ל-TheMarker.

שטחה (ברוטו) של כל דירה הוא כ-400 מ"ר. מכירת הדירות הכניסה לחברה 31 מיליון שקל (8 מיליון דולר), לפי מחיר ממוצע של כ-41 אלף שקל למ"ר (כ-11 אלף דולר למ"ר).

אף שמדובר בקומתו השמינית של הבניין, זו למעשה קומת המגורים התחתונה ביותר בו, שכן הקומות שמתחתיה מיועדות למשרדים. כעת נותרה למכירה עוד דירה אחת בפרויקט - פנטהאוז דופלקס בקומות 28 ו-29 של המגדל. צפי ההכנסה ממכירתה הוא כמה עשרות מיליוני שקלים.

מגדל רוטשילד 1, שיתנשא לגובה של 32 קומות, ממוקם בקצה שדרות רוטשילד, בתפר שבין הרחוב לשכונת נוה צדק הסמוכה. שיווק הדירות במגדל החל בקיץ 2007 וכבר ביוני 2008 כינסה חבס מסיבת עיתונאים שבה הודיעה כי היא נמצאת לקראת סיום המכירות בפרויקט.

בין רוכשי הדירות בפרויקט נמנים יו"ר בנק הפועלים לשעבר שלמה נחמה, מנכ"ל בנק הפועלים לשעבר צבי זיו, מנכ"ל רשת פוקס הראל ויזל, עו"ד דורי קלגסבלד ואיש העסקים עידן עופר, שרכש פנטהאוז בקומה האחרונה של המגדל תמורת 67 מיליון שקל.

אכלוס הפרויקט מתוכנן לאוגוסט 2010. סך ההכנסות ממכירת הדירות בפרויקט - לפני מכירת הקומה השמינית ודירת הפנטהאוז ולפני השכרת או מכירת קומות המשרדים - הוא 606 מיליון שקל. ההכנסות ממכירת הדירות בפרויקט עדיין לא באו לידי ביטוי בדו"חות הכספיים של החברה.

בחברת חבס ביקשו לא להגיב לידיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • חבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully