וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבתאי קלמנוביץ' נורה למוות במוסקבה

איש העסקים שריגל בישראל לטובת ברה"מ לשעבר נורה בעת שנסע ברכבו במרכז העיר. לפי הדיווחים, החשודים בירי נמלטו מהמקום

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

איש העסקים שבתאי קלמנוביץ', שריגל בישראל לטובת ברה"מ לשעבר, נורה היום (שני) למוות במרכז מוסקבה. כך דיווחה סוכנות הידיעות הרוסית אינטרפקס. לפי הדיווחים, לפחות שני אלמונים ירו מספר צרורות של יריות מנשק אוטומטי לעבר רכב המרצדס בו נסע קלמנוביץ', ונמלטו.

קלמנוביץ' נהרג, ונוסע שישב לידו נפצע והובהל לבית החולים במצב קשה. משטרת מוסקבה פועלת במתכונת חירום וכל הניידות והשוטרים הנמצאים ברחובות עובדים על תפיסת הרכב. בין המניעים שנחקרים כעת היא הפעילות של קלמנוביץ' כמנג'ר של קבוצת כדורסל.

קלמנוביץ' נולד בליטא ב-1949 ועלה לישראל עם הוריו ב-1971. הוא ישב חמש שנים וחצי בכלא הישראלי בגין ריגול לטובת רוסיה, ולאחר ששוחרר הוא חזר לרוסיה והפך לאיש עסקים מצליח.

לקלמנוביץ' היתה פעילות ענפה בתחום כדורסל הנשים, בעיקר ברוסיה, שם הוא שימש כספונסר הראשי של קבוצת ספרטק מוסקבה. ב-2005 אף העביר תמיכה כספית לקבוצת הנשים של אליצור רמלה בישראל. תחת שליטתו של קלמנוביץ' זכתה ספרטק בשלושה גביעי יורוליג רצופים בשנים 2006-2009, כשבעזרת תמיכתו הכלכלית הצליחו ראשי הקבוצה להחתים שחקניות מפורסמות כלורן ג'קסון, סו בירד, דיאנה טאוראסי ואחרות. קלמנוביץ' החל את דרכו בכדורסל דווקא בקבוצת הגברים של ז'לגיריס וילנה, שזכתה ביורוליג לגברים ב-1999, אך לאחר מכן כאמור העדיף להתמקד בכדורסל נשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully