וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהילה הגאה מפנימים שהרוצח עדיין חופשי

אייל דץ

2.11.2009 / 6:00

לאחר מעצרו של יעקב טייטל, נפוצו שמועות שהיה מעורב גם ברצח בבר הנוער של הקהילה הגאה. בינתיים השמועות הופרכו, ובקהילה נשארו עם הפחד: "יש תחושה של אכזבה, חזרנו לחוסר וודאות"

בקהילה ההומו לסבית עקבו בעניין אחר מעצרו של יעקב טייטל, החשוד ברצח פלסטינים ובניסיון לפגוע באנשי שמאל. טייטל נעצר באוקטובר האחרון בעת שהדביק כרוזים הקוראים "ללכת בעקבות המפגע מבר הנוער בתל אביב" ולרצוח חברים בקהילה ההומו לסבית. כתוצאה נפוצו שמועות - שהתבדו - כי היה מעורב במעשי הרצח של חברי הקהילה.

יניב וייצמן, יועץ ראש עיריית ת"א לענייני הקהילה ההומו-לסבית, ציין שהוא מלווה מקרוב את חקירת האירוע הקשה. "יש חובה להעביר את המסר לכל מי שעוסק במלאכת החקירה שאסור להוריד הילוך. כל עוד הרוצח עדיין מסתובב חופשי העניינים בקהילה מאד מתוחים ורגישים".

"כל טלפון על איום מקפיץ את כולם", הוסיף ויצמן. "מצד אחד יש סוג של אכזבה, כי הרוצח עדיין לא נמצא. מצד שני, אם היה מתברר שטייטל הוא אכן הרוצח מבר הנוער, זה היה מלווה בתחושה מאוד קשה, יהודי שפגע מתוך שנאה. זה חשש גדול שאני חושב עליו הרבה, שזה מישהו מהרקע הזה".

מייק המל, יו"ר אגודת ההומואים, הלסביות הטרנסקסואלים והביסקסואלים, אמר כי גל השמועות ביטא צורך חזק לסגור את האירוע הזה ולתת לו מימד של וודאות. "ברגע ששמעו שזה לא הוא, יש תחושה של אכזבה, כיוון שחזרנו לנקודה של חוסר וודאות, לנקודת האפס. אין ספק שלפחות ברמה האינטואיטיבית מדובר בפשע שנאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully