וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 פועלים נקברו בתעלה, גופה אחת נמצאה

נעמה טלמור

1.11.2009 / 15:20

כוחות רבים הוזעקו לקיבוץ עינת לאחר ששני פועלים שעבדו באתר בנייה נקברו תחת תעלת ניקוז. גופתו של אחד הפועלים הוצאה מהתעלה וכעת נערכות סריקות לאיתור הפועל השני

שני פועלים שעבדו בתעלת ניקוז באתר בנייה בכניסה לקיבוץ עינת, נקברו בצהרים (ראשון) תחת ערימת בוץ. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום קבעו את מותו של אחד הפועלים ובשעה זו נערכות סריקות לאיתור הפועל השני. במגן דוד אדום מעריכים כי שני הפועלים בשנות ה-40 לחייהם. השניים, תושבי דליית אל-כרמל, פעלו במקום במסגרת עבודתם בחברת עבודות תשתית. ככל הנראה, במהלך ביצוע העבודות, קרסה האדמה במקום של שני העובדים כתוצאה מהגשם הרב.

דובר מרחב מד"א ירקון, מיקי כפרי, סיפר לוואלה! חדשות כי "אחד הפועלים נמצא תחילה במצב אנוש והוא עדיין לכוד תחת ערימת הבוץ ואחר פועל נוסף נמשכים החיפושים". אל המקום זרמו גם צוותים של כיבוי אש, משטרה וזק"א שמסייעים בחילוץ שני הפועלים.

דובר מרחב השרון במשטרה מסר כי "במהלך ביצוע עבודות עפר, קרסו קירות בור על שני הפועלים שעבדו במקום. כוחות משטרת ראש העין והצלה במקום". מפקד זק"א מאזור אלעד, אפי שטרן, סיפר לוואלה! חדשות כי "פועלים שעסקו בחפירה של ביוב בקיבוץ עינת, נקברו תחת מפולת עפר. ראינו את הפועל הראשון שמותו נקבע והשני עדיין לא אותר. אנשי זק"א מהאזור מסייעים בחילוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully