וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בירכא: גבר היכה את אשתו למוות

קובי מנדל

1.11.2009 / 13:45

צוות מד"א שהגיע לדירה בכפר שבגליל המערבי קבע את מותה של הצעירה, בת 23. על הגופה נמצאו סימני מכות וחבלות. בעלה של האישה נעצר בחשד לביצוע המעשה

צעירה בת 23 נמצאה בצהרים (ראשון) ללא רוח חיים בכפר הדרוזי ירכא שבגליל המערבי. הצעירה נמצאה מוטלת על הרצפה בקומה השנייה בבניין מגורים בכפר. על הגופה נמצאו סימני מכות וחבלות. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום, קבע את מותה של הצעירה.

במשטרה חושדים כי בעלה בן ה-30 של האישה ביצע את הרצח. הרקע למקרה עדיין נבדק. מהמשטרה נמסר כי מבדיקה ראשונית התברר כי בני הזוג לא היו מוכרים עד כה בתחום האלימות במשפחה. הבעל נעצר לחקירה ונחקר כעת בתחנת עכו.

הלילה נורתה למוות אישה בת 63 בביתה ביישוב טייבה. האישה, סברה חאג' יחיא גרושה ללא ילדים המתגוררת בגפה, נורתה מאחורי דלת ביתה. לאישה אין משפחה מקרבה ראשונה. הרקע והמניע לרצח עדיין אינם ברורים ותיק החקירה הועבר להמשך טיפול בימ"ר מרכז.

מחקירה ראשונית עולה כי לאחר ששמעה דפיקות בדלת, ניגשה האישה להציץ בחלון כדי לראות במי מדובר ואז נורו לעברה מספר רב של יריות, ככל הנראה מנשק אוטומטי. בני משפחתה של האישה, שהגיעו לאחר זמן קצר למקום מצאו את גופתה מוטלת בשלולית דם בתוך ביתה בסמוך לדלת. בסריקות שערכה המשטרה נמצאה בצד הצפוני של העיר מכונית בוערת, אשר על פי החשד שימשה את הרוצחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully