וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "גורל הילדים הזרים יוכרע היום"

1.11.2009 / 11:58

ההחלטה באם לגרש את ילדי העובדים הזרים תתקבל כבר היום, כך אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו. מחלוקת בקרב השרים בסוגייה. ישי: "מי שמתנגד לגירוש - צבוע"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר בישיבת שרי הליכוד לסוגיית ילדי העובדים הזרים ואמר כי היום יוכרע על גורלם. היום נגמרה דחיית שלושה החודשים שהושגה בהכרעה על גירוש הילדים. גם שרת התרבות לימור לבנת התייחסה לנושא ואמרה כי "אסור לגרש את הילדים האלה, מדובר בפחות מ-1,200 ילד. צריך למצוא פתרון, מוקדם ככל האפשר". לבנת אמרה בעבר כי אם ועדת השרים תחליט על גירוש היא תגיש ערר לישיבת הממשלה.

מוקדם יותר הבוקר מתח שר הפנים ויו"ר ש"ס אלי ישי ביקורת חריפה על השרים המתנגדים לגירוש הילדים והאשים אותם בהתחסדות. ישי אמר לפני ישיבת הממשלה, כי "יש פה הרבה צביעות, יש שרים כמו יצחק הרצוג שמעדיפים להתיפייף משום שהכותרת חשובה להם יותר מטובת המדינה. ההחלטה התקבלה כבר בעבר וזה נפל עליי שאני צריך ליישם אותה. אם לא תהיה מדיניות ברורה, מאות אלפי עובדים זרים יבואו ויאיימו על המפעל הציוני".

ישי הבהיר בעבר כי למרות הלחצים המופעלים עליו, הוא נחוש לגרש את מהגרי העבודה וילדיהם, בין השאר בשל האיום שהם מהווים על זהותה היהודית של המדינה. "במציאות שאתה מכניס אלפי עובדים זרים, המדינה היהודית שלנו לא תהיה בסוף", אמר בראיון לגלי צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully