וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד השוקו זועם: "לא הסירו את התמונה שלי"

1.11.2009 / 10:30

אפשר להוציא את השוקו מהילד, אך מסתבר שקשה להוציא את הילד מהשוקו. רועי קרויטורו פנה לביהמ"ש בבקשה להטיל קנס על חברת שטראוס. הסיבה: החברה לא הסירה את תמונתו מאריזות השוקו

המאבק המשפטי סביב אריזת השוקולית נמשך. בשבוע שעבר הוגשה לבית המשפט המחוזי בירושלים בקשה לקנוס את חברת שטראוס במיליון שקל בגין ביזיון בית המשפט, בטענה שהמשיכה לייצר אריזות הנושאות את דיוקנו של רועי קרויטורו, "ילד השוקולית", בניגוד להחלטת בית המשפט.

לפני כחודשיים הורה בית המשפט לחברת שטראוס גרופ להפסיק את ייצור אריזות אבקת השוקו שוקולית שעליהן מופיעה תמונתו של קרויטורו, שהצטלם לסוכנות דוגמנות לפני עשר שנים אולם מעולם לא חתם על חוזה עם שטראוס. בית המשפט קבע שעל החברה ל"לעצור כל ייצור נוסף של אריזות מוצרי שוקולית המעוטרים בתמונתו של קרויטורו, מכאן ואילך, ובכל מקרה להפסיק השימוש בתמונתו, לא יאוחר משישה חודשים מהיום, או אז יהא עליה לאסוף את מוצריה ממדפי המכירה". לפני כחודש עתרה שטראוס לבית המשפט העליון כנגד ההחלטה.

בבקשה שהגיש קרויטורו באמצעות פרקליטו, עו"ד גלעד קורינאלדי, נטען שלאחרונה הוא נדהם "לגלות, כי שטראוס 'מצפצפת' על החלטת בית המשפט, עושה דין לעצמה, אינה מכבדת אותו ופועלת בניגוד גמור לצו בית המשפט".

על פי הבקשה, מביקור אקראי שערך קרויטורו הוא גילה מארזים חדשים של שוקולית שמועטרים בתמונתו, עליהם מוטבע הלוגו החדש של עלית, וכן "כי נערכו במארזים ובשקיות שינויים גרפיים חדשים מסוגים שונים, שניתן להבחין בהם בנקל". עוד נטען, כי בפניה למפעל שמייצר את אריזות הפלסטיק של שוקולית התקבלה תשובה מנציגת שירות, לפיה הקופסאות יוצרו בעבר ואף מיוצרות בהווה.

"המשיבה עשתה ועושה דין לעצמה, ואף שהצו נוקט לשון מפורש 'לעצור כל ייצור נוסף של אריזות מוצרי שוקולית המעוטרים בתמונתו של המשיב, מכאן ואילך', ממשיכה גם ממשיכה היא להפר בריש גלי את זכויות המבקש וזאת על ידי ייצור אריזות מפרות חדשות, ובייחוד שקיות חדשות בגרפיקה חדשה, הכל בניגוד לצו בית המשפט", נכתב בבקשה.

מחברת שטראוס נמסר בתגובה: "האריזות הקיימות כעת בחנויות יוצרו טרם החלטת בית המשפט ויימכרו בחנויות עד להחלפת האריזות. בימים אלה אנו נמצאים בעיצומו של תהליך לשינוי אריזות השוקולית שיתבצע בהתאם להחלטת בית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully