וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכה רב ישיבה שהואשם בביצוע מעשים מגונים

גלעד גרוסמן

1.11.2009 / 10:16

רב ישיבה מתל אביב הואשם בביצוע מעשים מגונים בנער בן 13. השופטת כתבה בהכרעת הדין כי היא מאמינה לנער, אך אין מספיק ראיות כדי לבסס הרשעה נגדו

רויטרס

(צילום: עוז מרון, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

בית המשפט המחוזי בתל אביב זיכה הבוקר (חמישי) את הרב אהרון דהן, רב ישיבה בהדר יוסף בתל אביב שהואשם בביצוע מעשים מגונים בנער בן 13. הרב זוכה עקב חוסר בראיות.

על פי כתב האישום, קרא הרב לנער למשרדו בשנת 2002, שם נישק אותו בפיו בניגוד לרצונו וניסה לגעת באיבר מינו. הוא הואשם כי במקרה נוסף הביא את הנער לביתו ושם ניסה לנשק אותו בפיו. השופטים קבעו, כי התביעה לא הצליחה להוכיח מעל ספק סביר שאכן הוא ביצע את המעשים.

השופטים נורית אחיטוב, מרים דיסקין ורענן בן יוסף קבעו שהיו סתירות בעדותו של הנער המתלונן וכי לא הוצגו מספיק ראיות תומכות כדי להרשיע, זאת למרות סתירות שנמצאו גם בעדותו. השופטת דיסקין כתבה כי היא מאמינה לנער המתלונן, אולם לא די בכך כדי לבסס הרשעה.

הפרשה החלה לאחר שקבוצת נערים ניסתה לסחוט את הרב בטענה שהתעלל מינית בנער. הרב פנה למשטרה ואחד מהנערים הודה והורשע בסחיטה. "דהן היה קורבן של ניסיון סחיטה. דרשו ממנו 25 אלף דולר ואיימו עליו בטענה שביצע מעשה מגונה", אמרו פרקליטיו, עוה"ד דוד ליבאי ושי וולשטיין, לאחר הדיון. "לא צרקיך להיכנע לסחטנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully