וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגרש בטיילת בת"א נמכר ב-23 מיליון דולר

רז סמולסקי

1.11.2009 / 7:58

קבוצת משקיעים מניו יורק רכשה את המגרש בצומת הרחובות הרברט סמואל ודניאל ומתכננת להקים בו בית מלון ומגדל מגורים בהשקעה כוללת של כ-80 מיליון דולר

חוף הים של תל אביב ממשיך להניב עסקות ענק: קבוצת משקיעים יהודים מניו יורק רכשה בשבוע שעבר מגרש בפינת הרחובות הרברט סמואל ודניאל בתל אביב ב-23 מיליון דולר. מוכרי המגרש הם משפחת טסלר מגרמניה, הבעלים של מלון הנסיכה באילת.

הקרקע, בשטח של כ-9 דונם, משמשת כיום כמגרש חנייה. המשקיעים מתכננים לבנות במקום שני מגדלים בני 27 קומות, שייהנו מנוף פתוח לים ויחוברו זה לזה בגשר. המגדל הראשון יהיה בית מלון ובו 200-250 חדרים, שקומת הקרקע שלו תשמש לחנויות ולמסחר. המגדל השני מיועד למגורי יוקרה, ויכלול כ-100 דירות, וכן שירותים שונים הניתנים בבנייני יוקרה, כמו ספא, בריכה ומסעדות.

הרוכשים משתייכים לקבוצה עסקית שעד היום לא היתה פעילה בשוק הישראלי. הקבוצה מחזיקה בקרקעות ובנדל"ן מניב בחו"ל.

המגדלים יוקמו בהשקעה של כ-80 מיליון דולר, וההערכה היא כי הקבוצה תצרף משקיעים נוספים לעסקה. את הבנייה במקום תיכננה האדריכלית לאה רובננקו.

בשלוש השנים האחרונות בוצעו בטיילת הרברט סמואל וברחוב הירקון הממשיך אותה לכיוון צפון, עסקות רבות במחירים גבוהים. תושבי חוץ רבים, שרצו לגור מול חוף הים של תל אביב העלו את הביקוש לדירות ברחובות אלה, שבעבר לא נחשבו אטרקטיוויים במיוחד.

לפני כמה חודשים הדהים האוליגרך ולרי קוגן הדהים את שוק הנדל"ן המקומי כשרכש דירה בשטח 900 מ"ר בפרויקט 1 SEA תמורת 110 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully