וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג ישראלי ו- 34 פצועים בתאונה בירדן

אוטובוס עם תיירים ישראלים היה מעורב בתאונה בירדן. על פי דיווחים במקום הרוג ו- 34 פצועים, מהם 10 קשה. נציגים משגרירות ישראל בירדן נמצאים בבתי החולים במדינה

קבוצת גימלאים ישראלים מרמת גן, שעשו דרכם לפטרה שבירדן באוטובוס, נקלעו הערב (שישי) לתאונת דרכים. כפי הנראה, בתאונה נהרג אדם אחד, עשרה נפצעו קשה ו- 24 נוספים סובלים מפציעות בדרגות חומרה שונות.

ממשרד החוץ נמסר כי נציגי שגרירות ישראל בירדן נמצאים בשני בתי החולים בעמאן ובדבעה, בהם נמצאים הפצועים הישראלים מהתאונה. כפי הנראה , פצועים שמצבם יאפשר זאת, יועברו עוד הלילה לבתי חולים בישראל. עשרות אמבולנסים של מד"א נמצאים כעת במחסום אלנבי שבמעבר גבול ישראל ירדן, כדי לקלוט 24 ישראלים שנפצעו קל בתאונה. הם יפונו לבתי חולים בירושלים , ולבית החולים העמק בעפולה, שנערכו מראש בהתאם.

כמו כן, אישר שר הביטחון אהוד ברק לצה"ל להשתתף בפינוי הפצועים, בשיתוף שלטונות ירדן. מסוקי צה"ל יכנסו לתחומי ירדן עם צוותי מד"א, על מנת לפנות את הפצועים קשה לבתי חולים ישראלים.

התאונה התרחשה באזור דבעה, שנמצא כחצי שעה דרומית לעמאן.
על פי דיווח של סוכנות הידיעות הרשמית של ירדן, "פטרה", כלי הרכב התהפך בזמן שעשה את דרכו לפטרה. מבדיקה ראשונית עולה כי נהג האוטובוס החליק כתוצאה מהגשמים הרבים שירדו, ואיבד שליטה.

"הנוסעים הישראלים ספגו פגיעות קלות עד בינוניות, וצוותים רפואיים פינו אותם לבתי חולים בקרבת מקום לקבלת הטיפול המתאים" , אמר דובר המחלקה לבטחון הציבור בירדן, מייג'ור מוחמד חאטיב.

משרד החוץ ומגן דוד אדום פתחו מרכז מידע עבור משפחות הפצועים. במרכז המידע ניתן להתעדכן על מצב הפצועים ועל בית החולים בו אושפזו. מספרו: 1-700-509-444

פרסום ראשון: 19:52

  • עוד באותו נושא:
  • ירדן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully