וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט מתחזקת על רקע הצמיחה בארה"ב

עומר רבין

29.10.2009 / 22:09

נתוני הצמיחה החיוביים הקפיצו את המדדים המובילים בשיעור ממוצע של כשני אחוזים. מניות מוטורולה וסוני הובילו את המגמה הירוקה. אינטרנט זהב המריאה בקרוב ל-14% על רקע מימון עסקת בזק

המדדים בוול סטריט לא איכזבו והגיבו היום (חמישי) בחיוב לנתוני הצמיחה המרשימים במשק האמריקאי: בסופו של יום מסחר ירוק התחזק הדאו-ג'ונס ב- 2.1% לרמה של 9,962 נקודות, הנאסד"ק עלה ב-1.8% לרמה של 2,098 נקודות ומדד 500 החברות המובילית הוסיף לערכו 2.2%.

את המגמה החיובית הובילו בין היתר מניית מוטורולה שעלהת בכ-9.5% על רקע פרסום דו"חות כספיים מוצלחים וכן מניית סוני שעלתה בכ-6%. בקרב הישראליות בלטה במיוחד מניית אינטרנט זהב שרשמה זינוק מרשים במיוחד ליום אחד כשקפצה בכ-14% על רקע הידיעה כי תממן את עסקת "בזק" באמצעות הלוואה לחברת "-12 סמייל". מניית טבע לא נשארה אף היא מאחור והוסיפה כשלושה אחוזים לערכה.

העליות נרשמו, כאמור, על רקע נתוני התמ"ג האמריקאי שפורסמו מוקדם יותר היום ומצביעים על צמיחה של השוק האמריקאי בשיעור שנתי של 3.5% ברבעון השלישי של 2009 (נתונים ראשוניים). בכך הביסו הנתונים את הערכות האנליסטים שצפו מוקדם יותר כי תירשם צמיחה של 3% ברבעון המדובר. בכך למעשה חוזרת ארצות הברית לצמיחה ועושה זאת באופן מרשים תוך עלייה חדה של 3.4% בהוצאות משקי הבית בתקופה האמורה.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully