וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: חולה איידס אנס והיכה אשתו מול בתם

גלעד גרוסמן

29.10.2009 / 20:57

מסכת מזעזעת של התעללויות נחשפה בכתב אישום שהוגש נגד גבר נשא איידס שנהג לאנוס את אשתו ולהכותה. אפילו נוכחותה של בתו בת השנתיים לא מנעה ממנו להמשיך בהתעללות

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד גבר, נשא איידס, הנאשם שהיכה ואנס את אשתו פעמים רבות, ופעם אחת לעיניי בתם בת השנתיים וחצי.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מרים אלוני מפרקליטות מחוז דרום, עלה הגבר ארצה לפני כשנתיים, ולפני כחמישה חודשים הצטרפו אליו אשתו ושתי בנותיו. הבעל תקף את אשתו באופן קבוע, הגביל את יציאתה מהבית, החביא את בגדיה, השפיל אותה ואיים להרוג אותה ואת הילדים.

מזה כשנה לפחות יודע הגבר שהוא נשא של נגיף האיידס, אולם לא סיפר לה על כך והמשיך לקיים עמה יחסי מין. הדבר נודע לה רק במקרה, כשהוזמנה להיבדק בעצמה. כמה ימים אחר כך, התעמת הבעל עם האישה, לאחר שנעל את בתם הגדולה מחוץ לבית. הוא שאל את האישה איך זה ייתכן שלא נדבקה באיידס וחשד שהיא בוגדת בו. לאחר מכן איים להרוג אותה ולהתאבד אם לא תקיים עמו יחסי מין.

האישה ניסתה להימלט מהדירה, אולם הבעל רדף אחריה וניסה למנוע ממנה להכנס למעלית. היא הצליחה לחמוק ממנו ולברוח במדרגות. במקרה אחר אנס את האישה לעיניי בתם הקטנה, שנבהלה כי חשבה שאביה מכה את אמה. האיש נאשם בסעיפים של אונס, נסיון אונס, תקיפה, איומים, התעללות בקטין ומעשים העלולים להפיץ מחלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully