וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת בזק: אינטרנט זהב תלווה ל"סמייל"

29.10.2009 / 19:46

החברה תעניק ל-012 סמייל הלוואה של 250 מיליון שקל לצורך ביצוע הרכישה. זאת בנוסף להלוואת בעלים בסך 1.2 מיליארד שקל שתעניק יורוקום לצורך השלמת עסקת הענק

אינטרנט זהב תעניק ל-012 סמייל הלוואה של 250 מיליון שקל לצורך רכישת בזק. זאת בנוסף להלוואת בעלים בסך 1.2 מיליארד שקל שתעניק יורוקום לצורך השלמת עסקת הענק.

לפני שלושה ימים הודיע סמייל כי חברת יורוקום תעמיד לה אופציה להלוואת בעלים בשווי של עד 1.2 מיליארד שקל למימון רכישת בזק. על פי ההודעה, מדובר באופציה בלבד לנטילת הלוואה מיורוקום, שהיא החברה הפרטית של שאול אלוביץ'. ההלוואה תהיה ללא ריבית או בריבית נמוכה שאין בה סיכון עבור 012 סמייל.

בלשון ההודעה, זו הלוואה שהיא risk free. ההלוואה תהיה בעדיפות נמוכה לחוב אותו תצטרך לשלם סמייל לבנקים או לגורמים מממנים אחרים.

ההסבר מאחורי הודעת הבורסה הוא שעל מנת לממן את רכישת בזק, סמייל עצמה (פעילות האינטרנט והטלפוניה) עומדת למכירה וההכנסה הצפויה הינה חלק מחליפת המימון. שאול אלוביץ' מתכוון לקבל עבור סמייל 1.2 מיליארד שקל. עם זאת, במידה שמכירת סמייל תתעכב, יורוקום תעמיד עבור סמייל את הסכום הדרוש. במידה שסמייל תימכר במחיר נמוך ממה שמצפה אלוביץ', אותה הלוואה תהיה שקולה להזרמת הון פרטי לטובת מימון העסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully