וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13 פצועים בהתנגשות אוטובוסים בנצרת עילית

קובי מנדל

29.10.2009 / 13:32

הנהג של אחד האוטובוסים נפצע בינוני עד קשה, והשאר באורח קל. המשטרה בודקת את נסיבות התאונה. אמש נהרגה אישה ונפצעו 17 בני אדם בהתנגשות בין אוטובוס לשלושה כלי רכב בצומת טללים

13 בני אדם נפצעו היום (חמישי) בתאונת דרכים שאירעה בין שני אוטובוסים ברחוב הכרמל בנצרת עילית. אמבולנסים של מגן דוד אדום פינו את הפצועים קל לבתי החולים העמק, האנגלי והאיטלקי בנצרת. הנהג של אחד האוטובוסים, בן 50, נפצע באורח בינוני עד קשה ויפונה לבית החולים בעזרת מסוק. המשטרה בודקת את נסיבות התאונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמש נהרגה אישה ונפצעו 17 בני אדם בהם אחד באורח קשה, בתאונת דרכים בין אוטובוס אגד בקו באר שבע-אילת לשלושה כלי רכב בצומת טללים. חלק מהפצועים נשארו לכודים זמן ממושך בכלי הרכב וצוותי מגן דוד אדום ואנשי כיבוי אש באזור הנגב יצאו כדי לחלץ את הנפגעים ולטפל בהם.

כתוצאה מהתאונה נזרק רכב אחד לתעלה למקום הוזעקו גם מסוקים של חיל האוויר כדי לפנות את הפצועים ביחד עם אמבולנסים של מגן דוד אדום לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

בתאונת דרכים נוספת שהתרחשה אמש בדרום נפצעו באורח קל עד בינוני שבעה בני אדם בהתנגשות בין שני כלי רכב ליד צומת להבים. כל הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully