וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי ימין: הטקס לרבין - תעמולה של השמאל

29.10.2009 / 12:36

14 שנה אחרי רצח ראש הממשלה, חילקו היום פעילי ימין בירושלים כרוזים בבתי ספר בניסיון לשכנע תלמידים לא להשתתף באירועים לזכרו. הסיבה: "האזכרות הן שטיפת מוח. רבין הביא עלינו אסון"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

בני נוער פעילי ימין חילקו הבוקר (חמישי) כרוזים בכניסות לבתי ספר דתיים באזור ירושלים וקראו לתלמידים לא להשתתף באזכרות הנערכות היום לזכרו של ראש הממשלה שנרצח יצחק רבין. בכרוז שהגיע לידי וואלה! חדשות חתומים "תלמידים שאיכפת להם מהמדינה", היוצאים נגד רבין ומדיניותו.

"למרות עמדתנו העקרונית נגד אלימות בין יהודים ורצח", נכתב בכרוזים, "הרי ידוע לכל כי המסר באזכרות מסוג זה אינו מסר של זיכרון כלפי רבין האיש הפרטי אלא מסר של זיכרון כלפי 'מורשת רבין' - אותה מורשת שמכשירה ירי כלפי ספינת אלטלנה, רק משום שדעותיהם של העולים היו שונות מדעותיו של רבין, אותה מורשת של זלזול באחר והפיכת המתנחלים ל'פרופלורים', מורשת של מסירת נשק למחבלים, ומורשת שהביאה עלינו את אוסלו ואת הטרור. מורשת רבין נכשלה, רבין הביא עלינו אסון".

בהמשך מבקשים הפעילים שלא להשתתף באזכרות. "די לנסות לשטוף לנו את המוח" הם כותבים. הכרוז זכה לתמיכה מכמה פעילי ימין ובהם גם איתמר בן גביר, עוזרו הפרלמנטרי של ח"כ מיכאל בן ארי שהודיע שלא ישתתף גם הוא באזכרת רבין בכנסת. " "שטיפת המוח והפסטיבלים על שם רבין הגורמים לכך שציבור גדול בישראל נרתע מלהגיע לאזכרות של ראש הממשלה לשעבר", אמר בן גביר, "על השמאלנים להבין ולהפנים שככל שינסו לחנך ולהנהיג משטרת מחשבות, הנוער בישראל רק יירתע וידיר רגליו מהאירועים בסגנון הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • יצחק רבין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully