וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: מדיניות ישראל תצית מלחמת דת

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

28.10.2009 / 19:28

יו"ר הרשות הפלסטינית התייחס למדיניות הישראלית בירושלים וקרא לעולם לסייע לפלסטינים. "מי שממשיך במדיניות הייהוד מכה בתופי מלחמה"

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן התייחס היום (רביעי) לתהליך השלום ולנושא ירושלים. בנאום שנשא במהלך ביקור במרוקו אמר אבו מאזן אמר כי "המצב המסוכן" השורר כיום בירושלים נוצר בעקבות ליבוי הרוחות על ידי קיצונים ישראלים ובעקבות מדיניות ההתנחלויות הישראלית, וקרא לעולם לסייע לירושלים. אבו מאזן הוסיף ואמר כי אם ישראל תמשיך בפעולותיה ובפגיעה במקומות הקדושים בעיר, הדבר יצית "מלחמה דתית". לדבריו, מי שמתנער מזכויות הפלסטינים וממשיך במדיניות הייהוד וההתנחלויות, "מאיים על יציבות המזרח התיכון והעולם ומכה בתופי מלחמה".

אבו מאזן הוסיף כי הצהרתה הרשמית של ממשלת ישראל על כך שהיא לא מוכנה לדון בנושא ירושלים במסגרת המשא ומתן המדיני והעובדה שהיא ממשיכה במדיניותה בעיר, "יציתו מלחמה עם השלכות דתיות". הוא אמר עוד כי ישראל פוגעת באנשים, בתרבות, בהיסטוריה ובמקומות הקדושים בעיר.

יו"ר הרשות הצהיר כי השלום הינו עדיין המטרה המרכזית של העם הפלסטיני - אולם הם לא יקבלו כל שלום. "הכוונה היא לשלום שייתן מענה לזכויות עמנו, שאושרו על ידי מוסדות האו"ם, וייתן מענה להסכמים ולחוק הבינלאומי", אמר אבו מאזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully