וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפעת החזירים: בתיה"ס ידווחו על העדרויות

נעמה טלמור

28.10.2009 / 18:21

מנכ"ל משרד החינוך הוציא הנחיות מעודכנות להתמודדות מערכת החינוך עם שפעת החזירים. כחלק מההנחיות יחויבו מנהלי בתי ספר לדווח מידי יום על היעדרות תלמידים וצוות

מנכ"ל משרד החינוך, ד"ר שמשון שושני, הוציא היום (רביעי) הנחיות מעודכנות באשר להתמודדות מערכת החינוך עם שפעת החזירים אשר מהוות עלייה משמעותית בחומרת ההתייחסות למחלה."מצב התחלואה בשפעת החזירים בישראל", אמר שושני, "דומה למצב התחלואה בעולם ונמצא בעלייה בחצי כדור הארץ הצפוני. אין שינוי ברמת החומרה של המחלה אך צפויים מקרים רבים של תחלואה קלה".

כחלק מההנחיות החדשות למערכת החינוך, החל מה-1 בנובמבר 2009 יחויבו כל מנהלי בתי הספר לדווח מידי יום ביומו על היעדרות תלמידים וצוות המוסד החינוכי עד לשעה 11:00 בבוקר למטה משרד החינוך. כמו כן מנהל המוסד החינוכי ידווח ליו"ר ועד ההורים על שיעורי ההיעדרות במקרה של היעדרות של מחצית ממספר התלמידים ומעלה. כמו כן הודיע מנכ"ל משרד החינוך כי סגירה זמנית של מוסד חינוכי תתבצע על פי הנחיית משרד הבריאות .

מנכ"ל משרד החינוך ביקש מצוותי בתי הספר להיערך ללמידה הנקראת למידה בחירום באתר האינטרנט "לבריאות" הנמצא באתר משרד החינוך. באתר חומרי למידה המחולקים על פי אגפי גיל, תחומי דעת, סביבות ללמידה מרחוק ועוד. המנכ"ל חזר גם על כללי היגיינה הנדרשים כדי למנוע את התפשטות המחלה.

אתמול החליט ועד הורי בית הספר היסודי "אוסישקין" בת"א להשבית את בית הספר עד לסוף השבוע הקרוב, לאחר שכ-140 תלמידים מתוך 180 תלמידי בית הספר לא הגיעו אתמול ללימודים מחשש שנדבקו בשפעת החזירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully