וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו שוב הצביע נגד הקואליציה

פנחס וולף

28.10.2009 / 16:52

ראש הממשלה הצביע בטעות נגד הקואליציה בהצעת חוק של ח"כ יעקב כ"ץ שעסקה בנושא "דיווח ממשלה לאחר פיגוע טרור". לפני חמישה חודשים נקלע נתניהו לסיטואציה דומה

ראש הממשלה בנימין נתניהו, הצביע בצהרים (רביעי) בטעות בניגוד לעמדת הקואליציה. על הפרק עמדה הצעת חוק של יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ יעקב כ"ץ (כצל'ה), שזכתה לכותרת "דיווח ממשלה לאחר פיגוע טרור". הצעת החוק קובעת כי במהלך ישיבת מליאת הכנסת המתקיימת לאחר פיגוע טרור על רקע לאומני, הממשלה תהיה מחויבת לדווח לכנסת על מקור הנשק בו המחבל השתמש והאם כלי הנשק נמסר לרשות הפלסטינית על ידי ממשלת ישראל.

ראש הממשלה נתניהו הצביע בעד הצעת החוק יחד עם ארבעה חברי כנסת נוספים. הקואליציה התנגדה להצעת החוק ולפיכך הצביעו נגדה 51 חברי כנסת. מאחר שהחוק לא עבר, הצבעתו של ראש הממשלה לא תוקנה.

אין זו הפעם הראשונה שבה נתניהו מצביע בטעות נגד הקואליציה שלו. בתחילת חודש יוני האחרון התקיימה בכנסת הצבעה על הצעת חוק ממשלתית. גם בהצבעה זו נרשמה מבוכה לאחר שראש הממשלה הצביע נגד החוק. 66 חברי כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה תמכו בהצעה ורק ראש הממשלה התנגד. במקרה זה, תוקנה הצבעתו של ראש הממשלה בעל פה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully