וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא היכה את בתו - ונשלח ל-22 חודשי מאסר

קובי מנדל

28.10.2009 / 13:45

הרופא, תושב הצפון, היכה את בתו בת ה-6 באמצעות כבל חשמלי והטיח את ראשה של אשתו לשעבר בקיר. בית המשפט: "התופעה של אלימות כלפי ילדים מחייבת עונשים מחמירים"

בית משפט השלום בעכו גזר היום (רביעי) 22 חודשי מאסר בפועל ותקופות מאסר על תנאי למשך חצי שנה ושנה על רופא משפחה בן 54, שהורשע בתקיפת אשתו ובתו ובגרימת חבלות לשתיים. הנאשם נישא לאשתו בשנת 1998, והספיק בינתיים להתגרש ממנה.

לאחר נישואיהם, נסעו בני הזוג לאיטליה ובכתב האישום שהוגש נגד הרופא, נטען כי שם הוא נהג להטיח את ראשה של רעייתו בקיר ולסטור לה על פניה ואחר כך מנע ממנה לקבל טיפול רפואי. האישה נמלטה עם בתם לישראל ולאחר מכן נסע הרופא בעקבותיהן.

באחד המקרים שהיו בארץ, היכה הרופא את בתו כשהיתה בת 6 באמצעות כבל חשמלי. לאחר מכן הוא הכה אותה בפיה וכתוצאה מכך נשברה אחת משיניה. השופטת רוני בש ציינה בגזר הדין כי הנאשם תקף את אשתו בהזדמנויות רבות באכזריות ובחר להכחיש בבית המשפט את הטענות נגדו.

השופטת ציינה כי "התופעה של אלימות כלפי ילדים ונשים כל שכן אלימות מתמשכת מחייבת עונשים מחמירים שיעבירו מסר ברור וחד משמעי של הרתעה הן לפרט והן לחברה. לדאבון הלב הפכו העבירות של האלימות במשפחה לתופעה נפוצה, והאינטרס הציבורי מחייב החמרת הענישה כלפי מי שהורשע בביצוע עבירות שכאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully