וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשרה בין גאידמק לפרקליטות בנוגע לערבויות

עמית בן-ארויה

28.10.2009 / 11:40

על פי ההסכמה שהושגה אמש, יוסיף גאידמק 3.5 מיליון דולר על הערבות הנוכחית. הערבויות הקיימות מורכבות מ-4 מיליון דולר במזומן ו-2.1 מיליון דולר שנתפסו בחשבונו

פשרה בין ארקדי גאידמק לפרקליטות בנוגע לערבויות: אתמול הגיעו הצדדים להסכמה כי גאידמק יוסיף ערבות בסך 3.5 מיליון דולר על הערבות הקיימת בסך 6.1 מיליון דולר. פרקליטות מיסוי וכלכלה מיוצגת על ידי עורכי הדין טלי מג'רי ולירן חיים. גאידמק מיוצג על ידי עורכי הדין דוד ליבאי ושלמה בן-אריה.

לאחר כתב האישום נגד גאידמק, הגישה הפרקליטות לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה להגדלת הערבויות של גאידמק. הפרקליטות ביקשה תוספת ערבות בסך 6 מיליון דולר להבטחת התייצבותו של גאידמק להמשך ההליך.

אתמול, עוד לפני שנודע על פסק הדין בצרפת - שבו נגזרו על גאידמק 6 שנות מאסר בפועל בגין סחר לא חוקי בנשק - הפרקליטות וגאידמק הגיעו לפשרה כי גאידמק יוסיף ערבות בסך 3.5 מיליון דולר. הערבויות הקיימות של גאידמק מורכבות מ-4 מיליון דולר במזומן ו-2.1 מיליון דולר שנתפסו בחשבונו.

לפי כך, הדיון בערבויות בעניינו של גאידמק לא יתקיים היום. עם זאת, דיון בעניין הגדלת הערבויות של נאשם אחר בפרשה, נחום גלמור - שמוגדר בכתב האישום "איש הקש של גאידמק" - ייערך בשעות הצהריים. באי כוחו של גלמור הם נבות תל-צור וז'אק חן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully