וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עבריין מין ביצע מעשה מגונה באחותו

איילה חננאל

28.10.2009 / 10:46

צעיר בן 22 מנתניה שוחרר רק לפני שלושה חודשים מהכלא לאחר שהורשע בביצוע מעשים מגונים באחותו בת ה-17. הבוקר הוא נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים באחות אחרת, בת 9

צעיר בן 22 נעצר הבוקר (רביעי) בחשד שביצע מעשים מגונים באחותו הקטינה, בת פחות מעשר. הוא נעצר בעקבות תלונה שהוגשה נגדו במרחב נתניה במשטרה. החשוד שוחרר לפני כשלושה חודשים ממאסר, לאחר שריצה עונש של 19 חודשים בגין מעשים מגונים שביצע באחות אחרת, כיום בת 17. הוא מכחיש את המיוחס לו ויובא בהמשך היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בנתניה.

מפקח דרור פרימן סיפר לוואלה! חדשות, כי "ביום שני האחרון הגיעה הילדה, בת כתשע וחצי, אל יועצת בית הספר בו היא לומדת וסיפרה לה כי אחיה הגדול נוהג לבצע בה מעשים מגונים ולהכות אותה באופן קבוע. בנוסף, סיפרה הילדה ליועצת כי גם אמה נוהגת להרביץ לה".

עוד סיפר, כי "המורה ויועצת בית הספר פנו אל המשטרה. הילדה ואחותה בת ה-7 נחקרו על ידי חוקרי הילדים של משרד הרווחה, ובדיקתנו העלתה כי האח הגדול השתחרר רק לפני שלושה חודשים ממאסר בגין הרשעה בביצוע מעשים מגונים באחותו, אחותה הגדולה של הילדה, שכיום בת 17 ואינה מתגוררת בבית המשפחה".

הילדה סיפרה לחוקרי משרד הרווחה על המעשים המגונים, שלפי החשד ביצע בה אחיה, ועל המכות שספגה ממנו ומאמה. בין היתר סיפרה כי אחיה נוהג להכותה באמצעות מקל. האח נעצר ומכחיש את החשדות נגדו. האם נחקרה אף היא במשטרה וטענה כי לא ידעה דבר.

לפני כחודש הוגש כתב אישום בבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד נער בן 17 המואשם כי אנס את אחותו בת ה-8 במשך חודשים רבים. הנער נאשם גם בניסיון לבצע מעשה מגונה באחותו בת ה-13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully