וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכר של בר: 400 אלף דולר ליומיים עבודה

עדי דברת-מזריץ

27.10.2009 / 10:52

כמה הייתם משלמים על יומיים עם בר רפאלי? חברת הפנאי והבריאות VIM נפרדה מ-400 אלף דולר תמורת יומיים עבודה עם הפרזנטורית המבוקשת

הדוגמנית בר רפאלי תפנה יומיים מלוח הזמנים העמוס שלה עבור 400 אלף דולר, שתקבל מחברת הפנאי והבריאות VIM על שירותיה כפרזנטורית החברה.

VIM, שבעליה הוא איש העסקים היהודי רוסי יבגני ברודנו, צפויה לפתוח בתחילת 2010 את סניפה הראשון במתחם G בראשון לציון. הסניף יכלול חדר כושר, ספא ובית קפה בריאותי. הסניף השני אמור להיפתח ב-2010. עלות ההשקעה של ברודנו בשני הסניפים היא 17 מיליון דולר.

על מה תקבל רפאלי 400 אלף דולר? "לבר יש בקרוב יום צילומים שבו נצלם אותה לקמפיין, ועוד כמה חודשים ייערך יום צילומים נוסף במועדון עצמו, כאשר הוא ייפתח. בנוסף, בר תצטרך להגיע לאירועי יחסי ציבור ולהתאמן בחדר הכושר", ספרה אורטל פורבט, מנהלת השיווק של הרשת.

כידוע, במקרים רבים חברות מפרסמות כי הן משלמות לפרזנטור סכום "מפוצץ", הגבוה בהרבה מהתשלום בפועל, כדי להעניק למותג שלהן זוהר ומוניטין. לדברי פורבט, זה אינו המקרה הפעם, והסכום שעליו דווח אכן ישולם לדוגמנית עבור הייצוג הרשמי כפרזנטורית, שיכלול מודעות בעיתונות, שלטי חוצות, יחסי ציבור וחסויות בטלוויזיה.

פורבט הוסיפה כי לא מפריע ל-VIM שרפאלי מייצגת במקביל מספר מותגים, ובהם פוקס, מי עדן ובוניטה דה מאס, כי "אנחנו נהיה מתחם הבריאות והפנאי היחיד שבר משמשת כפרזנטורית שלו. היא מתאימה לערכי המותג שלנו כי היא בעצמה 'החיים הטובים', ולכן זו בחירה טבעית".

יבגני ברודנו הוא אחיו של מיכאיל ברודנו, שהקים בסוף שנות ה-80 יחד עם ליאוניד נבזלין ושותפים נוספים את חברת האחזקות הרוסית מנטפ ועשה את הונו מהפרטת חברת הנפט הרוסית יוקוס שהיתה בשליטתו. ב-2003 הממשל הרוסי האשים את מנהליה הבכירים של יוקוס, בהם ברודנו, בהעלמות מס ובהברחות הון. זמן קצר לאחר שיו"ר יוקוס, אחד משותפיו של ברודנו, נעצר, נמלטו ברודנו ומשפחתו לישראל. כיום מיכאיל ברודנו הוא מבעליה של פטרוכימים, והון המשפחה נאמד במאות מיליוני דולרים. אשתו של יבגני, רחל, אחראית להחדרת מותג דגני הבוקר Monday לישראל לפני כעשרה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully