וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרב המתעלל" אליאור חן בדרכו לארץ

28.10.2009 / 7:30

שנה וחצי אחרי שנמלט, עלה אמש הרב החשוד בהתעללות בפעוטות על טיסה מברזיל לישראל. עם הגיעו לנתב"ג בצהרים, הוא יילקח לחקירה במשטרה ויובא להארכת מעצר

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

אליאור חן, החשוד המרכזי בפרשת התעללות חמורה בקטינים, עלה אמש (שלישי) למטוס בדרכו לישראל מברזיל, אליה נמלט לאחר חשיפת הפרשה במרץ 2008. עם הגיעו לארץ בצהריים יימסר חן לידי נציג של משטרת ישראל, אשר טס עמו ארצה. עם הגעתו של חן לארץ, הוא ייחקר במשטרה ולאחר מכן יועבר עניינו לפרקליטות מחוז ירושלים להמשך הטיפול בתיק.

תת שר המשפטים הברזילאי, ד"ר רומיאו תומה ג'וניור, אמר החודש עם ההחלטה על הסגרתו של חן לישראל, כי מאז שחן הגיע לברזיל הוא ניסה דרכים שונות כדי להסתתר במדינה. בתחילה ניסה להטמע בקהילה החרדית בברזיל כחרדי, ואחר כך ניסה להתחפש לחילוני ולהטמע בקהילה היהודית החילונית בברזיל. לאחר שנתפס ניסה חן לטעון כי הוא פליט מדיני אך טענתו לא התקבלה.

בחודש מאי האחרון החליט בית המשפט בברזיל שחן, שזכה לכינוי "הרב המתעלל", יוסגר לישראל. לפני כחודש דחה בית המשפט העליון במדינה את הערעור שהגיש חן על על ההחלטה, והודיע לנשיא ברזיל שניתן להסגירו.

אליאור חן מבוקש בישראל בגין ביצוע עבירות של התעללות בקטינים, שידול להתעללות בקטינים, תקיפת קטינים וקשירת קשר לביצוע פשע. במהלך חודש מרץ 2008, נחשפה פרשה חמורה ביותר של התעללות בקטינים. מחקירת המשטרה עלה כי אחד החשודים המרכזיים בפרשה הינו אליאור חן, החשוד בכך שיחד עם אחרים היה מעורב בהתעללות פיזית ונפשית בקטינים בני אותה משפחה.

לפי הראיות שנאספו, אליאור חן ראה עצמו וכך אף נתפס בעיני חשודים אחרים בפרשה, ביניהם אם הילדים, כ"רב" ובעל סמכות רוחנית וטען באוזני "מאמיניו" כי הילדים הם בעלי "נפש מושחתת" וכי יש לבצע בהם "תיקונים" על מנת לתקן את נפשם. על פי הראיות, מעשים אלה כללו התעללות קשה ביותר בקטינים. עם חשיפת הפרשה נמלט חן מהארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • אליאור חן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully