וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר אהרונוביץ': "מתבייש בשכר השוטרים"

פנחס וולף

27.10.2009 / 17:50

השר לביטחון פנים דיבר בישיבה של השדולה למען השוטרים והסוהרים בכנסת והסביר לגבי השכר כי "כך קשה להילחם בפשיעה". השר הוסיף כי "לא אתן לקיצוץ נוסף לעבור"

"אני מתבייש בשביל השוטרים והסוהרים שמשתכרים 4,000-5,000 שקל לעבודה שאין לה בוקר או ערב, חג או שבת. כך לא ניתן לקיים משפחה וכך קשה להילחם בפשיעה. זה לא מה שמגיע להם, צריך לתגמל אותם", כך אמר היום (שלישי) השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' בישיבה של השדולה למען השוטרים והסוהרים בכנסת. לדבריו, "ב-2009-2010 קיצצו בלי רחמים בכל משרדי הממשלה. באותה מסגרת שהחריגו מספר משרדי ממשלה היו צריכים להחריד גם את המשרד לביטחון הפנים".

אהרונוביץ הוסיף כי "לא אתן לקיצוץ נוסף לעבור. יש לכך משמעויות אדירות. אחרי דיונים עם ראש הממשלה ועם שר האוצר אני יותר מאופטימי. אני מקווה שנסגור את העניין כבר בימים הקרובים". אהרונוביץ' ציין כי "נושא השכר עומד בקדמת סדר העדיפויות, וזה נושא שאני מתכוון להצליח בו, בהבאת תקציבים שיצדיקו את המקום המרכזי ואת הצורך של המדינה והאזרחים במשטרה ובשירות בתי הסוהר".

אהרונוביץ' תקף בחריפות את "אלו שתוקפים מפעם לפעם את המשטרה ואת שירות בתי הסוהר" ואמר כי "נוצר הרושם שמי שמחפש כותרות זולות משתלח בשב"ס ובמשטרה. אלו אינטרסים זולים. חשיבות השדולה היא בגיבוי לארגונים הללו".

אהרונוביץ' סיפר כי "החבורה המצוינת שהוזמנה לכאן היום, היא המייצגת באמת את עשרות אלפי הלוחמים השוטרים והסוהרים, הם הפנים האמיתיות של המשטרה, משמר הגבול ושירות בתי הסוהר. אתם הלוחמים, הנפגשים עם הפושעים והאלימות בשטח, אשר עושים ימים כלילות בעבודת קודש. חובה עלינו לזכור ולהדגיש תמיד - אנו שלחנו את הלוחמים, השוטרים והסוהרים למשימה ואנו נעמוד כסלע איתן ונתמוך בכם בפעילותכם שמתבצעת בשם החוק ועל פי החוק".

יו"ר השדולה למען השוטרים והסוהרים, ח"כ אריה ביבי (קדימה) שארגן את הכנס אמר כי "מי שחושב שיהיה אפשר להמשיך ולקצץ בתקציבי המשטרה ושב"ס טועה. אנו חייבים לשמור על משטרה חזקה שזה אומר תקציבים רבים וכוח אדם איכותי שמתוגמל כראוי. לא ייתכן ששוטרים שמסכנים את חייהם לשמור על ביטחון המדינה ירוויחו שכר שנושק לשכר מינימום. אני כיו"ר השדולה אמשיך להיאבק מול האוצר על מנת להעלות ככל שניתן את שכרם של השוטרים והסוהרים, על מנת שנוכל לא רק לקלוט כוח אדם איכותי אלא גם לשמור עליו בתוך המערכת ולא להפסידו לאחר מספר שנים מועט בשירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully