וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי רייפמן מבקש לפטר את המנהל המיוחד לנכסיו

הילה רז

27.10.2009 / 17:25

איש העסקים המרצה מעצר בשל סירובו להעביר את מניות אמבלייז שבהחזקתו למנהל המיוחד לנכסיו, עו"ד איתן ארז, טוען שנעשו הפרות חמורות, שחלקן גובלות בפלילים מצדו של ארז

אלי רייפמן, המרצה מעצר בשל סירובו להעביר את מניות אמבלייז שבהחזקתו למנהל המיוחד לנכסיו, עו"ד איתן ארז, הגיש היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה לפטר את ארז. רייפמן טוען שנעשו הפרות חמורות של חובות האמון בהן חייב ארז ופעולות חמורות שלכאורה ביצע, ושחלקן גובלות בפלילים. לדברי רייפמן, מדובר בשרשרת אירועים והתנהלות שהובילו לריקון תכלית הליך כינוס הנכסים מתוכן.

לגרסת רייפמן, ארז הטעה במכוון את בתי המשפט ופעל באופן פסול בכספי הכינוס המצויים בנאמנות תחת ידו, תוך שהוא מתעמר בו ובנושים המקורבים אליו. באמצעות עו"ד דורון אפיק ושלומי תורג'מן, פנה רייפמן לבית המשפט במטרה לקבוע דיון דחוף בבקשתו. רייפמן הגיש אתמול תלונות למשטרה ולוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין נגד ארז, ובהן העלה טענות זהות כנגד המנהל המיוחד שמונה על ידי בית המשפט.

ארז מסר בתגובה כי "בכל פעם שמתקרב מועד דיון במאסרו של רייפמן, הוא מגיש בקשה הזויה ומשעשעת לבית המשפט". ארז הוסיף כי "חבל שרייפמן מנצל את שיחות הטלפון, שניתנו לו בנדיבות על ידי בית המשפט, לקידום העברת המניות ולצורכי מניפולציה והשתלחות בשופטת אלשיך, בכונס הנכסים הרשמי ובמנהל המיוחד". לדברי ארז, הבקשה טרם נמסרה למשרדו ו"מדובר במניפולציה נוספת מבית מדרשו של אדם אשר בית המשפט המחוזי ובית המשפט העליון קבעו שהוא שקרן".

במארס 2009 ניתן צו כינוס נכסים נגד רייפמן לבקשת שתי חברות נושות שלו, וחובו מוערך ב-300 מיליון שקל. לפני כחודש הוא נשלח על ידי בית המשפט העליון לריצוי מעצר לאחר שלא העביר לארז את מניות אמבלייז בהן הוא מחזיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully