וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב שדרס את בנו באשדוד: "לא ראיתי אותו"

נעמה טלמור ורמי שני

27.10.2009 / 19:07

הפעוט בן השנתיים חמק מידיה של אימו והאב שנסע לאחור לא הבחין בו ופגע בו עם רכבו. האב נחקר במקום התאונה וסיפר כי לא ראה את בנו. במצבו של הילד חל שיפור

האב שדרס על פי החשד היום (שלישי) את בנו הפעוט בשכונה חרדית ברחוב רשב"י באשדוד נחקר במקום התאונה. האב סיפר לחוקריו שלא ראה את הילד, כשנסע לאחור ולכן פגע בו. ברגע שחש שהוא עולה עם הרכב המסחרי על גופו של בנו שינה כיוון כדי לשחרר אותו, אחר כך הרים אותו על הידיים כדי להביאו לצוות האמבולנס אשר הוזעק למקום. במצבו של הילד חל שיפור והוא מטופל בבית החולים תל השומר. האב יוזמן מחר למשטרה להמשך החקירה.

זכי הלר, דובר מבצעי של מד"א אמר לוואלה! חדשות כי "על פי עדי ראייה, הפעוט חמק מידיה של אימו ורץ לעבר החלק האחורי של הרכב שבה נהג אביו, תוך כדי שהוא נוסע לאחור. הפעוט טופל בידי צוות טיפול נמרץ של מד"א כשהוא במצב בינוני עד קשה ובהכרה מלאה. הוא סובל מפגיעה רב מערכתית, בין היתר בראש ובגפיים ופונה בליווי אימו לבית החולים שיבא בתל השומר".

לפני כשבוע וחצי נדרס למוות ילד בן שנה וחצי על ידי אביו סמוך להר הזיתים במזרח ירושלים. האב פגע בבנו בטעות מסיבה שעדיין איננה ברורה כאשר נסע לאחור עם מכוניתו. צוותי מד"א פינו את הילד לבית החולים מוקאסד שם מת מפצעיו. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.

(עדכון ראשון 16:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully