וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: "שליט לא יהיה החטוף האחרון"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

27.10.2009 / 13:07

דובר הזרוע הצבאית של הארגון אמר כי גלעד שליט לא יהיה החטוף האחרון וכי הם ימשיכו לחטוף חיילים ישראלים "עד לשחרור הפלסטיני האחרון מבתי הכלא בישראל"

הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, מאיימת להמשיך ולנסות לחטוף חיילים ישראלים במטרה להחליפם באסירים פלסטינים. דובר הזרוע, אבו עוביידה, אמר היום (שלישי) כי הזרוע תמשיך במאמציה לחטוף חיילים ישראלים "עד לשחרור האסיר הפלסטיני האחרון מבתי הכלא בישראל". הוא הבטיח כי "גלעד שליט לא יהיה החייל האחרון שנחטוף".

זוהי אינה הפעם הראשונה שבה מאיים חמאס לחטוף חיילים בנוסף לשליט. לאחר ביצוע "עסקת הקלטת" בין ישראל לחמאס, במסגרתה שחררה ישראל 20 אסירות פלסטיניות מהכלא בתמורה להעברת קלטת וידאו בה נראה החייל החטוף, אמר ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל, כי ארגונו "ימשיך בניסיונות לחטוף חיילים עד לשחרור כל האסירים הכלואים בישראל". הוא איים כי חמאס מסוגל "לחטוף שליט, ועוד שליט, ועוד שליט".

לפני מספר ימים אישר מחזיק "תיק שליט" בחמאס, אוסאמה אל-מזיני, כי המגעים המתנהלים בין הארגון לישראל בנושא עסקת שליט הם "קדחתניים" וכי הצדדים בוחנים כיצד אפשר להסיר את המכשולים שנותרו בדרך למימושה. הוא שיבח את המתווך הגרמני "הפועל ברצינות", כלשונו, אך סירב להיכנס לפרטי העסקה. "דיבורים על העסקה רק מסבכים אותה", הבהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully