וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים השביתו בית ספר מחשש לשפעת החזירים

נעמה טלמור

27.10.2009 / 12:30

הורי בית ספר יסודי בת"א החליטו להשבית הלימודים מחשש להתפשטות שפעת החזירים בקרב התלמידים. חבר מועצת העיר פנה לחולדאי בבקשה לכנס דיון דחוף בנושא. "מדובר בתקדים מסוכן"

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

ועד הורי בית הספר היסודי "אוסישקין" בת"א החליט להשבית היום (שלישי) את בית הספר עד לסוף השבוע הקרוב, לאחר שכ-140 תלמידים מתוך 180 תלמידי בית הספר לא הגיעו אתמול ללימודים מחשש שנדבקו בשפעת החזירים.

בעקבות ההחלטה על ההשבתה שיגר חבר מועצת עיריית ת"א ראובן לדיאנסקי, שהוא גם חבר ועדת החינוך בעיר, מכתב לראש עיריית ת"א יפו רון חולדאי. לדיאנסקי כותב כי מדובר בהיעדרות חסרת תקדים של כ- 80% מהתלמידים הלומדים במוסד. "במקרה הזה נוצר תקדים מסוכן אשר עלול להתרחש בעתיד גם במוסדות נוספים בעיר, בו ועד ההורים נאלץ לבצע פעילות חד צדדית של השבתת לימודים עקב חששם מהתפרצות מחלת שפעת החזירים", כתב לדיאנסקי והוסיף כי "אני סבור שעיריית ת"א יפו בשיתוף משרדי החינוך והבריאות צריכים להוביל את המדיניות בנושא ההתמודדות עם מחלת שפעת החזירים במוסדות החינוך בעיר, ולהיות הם אלו שיקבלו את ההחלטות בכל מוסד חינוכי בו קיים החשד להתפרצות המחלה". לדיאנסקי ביקש לכנס דיון דחוף של ועדת החינוך כדי לדון במתרחש וכן לדון בהערכות העירייה בעניין שפעת החזירים במערכת החינוך בעיר.

גורם במשרד הבריאות אמר לוואלה! חדשות כי "אנחנו לא סוגרים בתי ספר. צפויים להיות עוד בתי ספר רבים שחלק גדול מהתלמידים לא יגיעו אליהם. אנו חוזרים ומבקשים מהורים לא לשלוח את ילדיהם כאשר הם חולים. חשוב לציין שהתחלואה בינתיים לא קשה בקרב ילדים. משרד הבריאות קיבל החלטה כיצד להתמודד עם הסוגיות השונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully