וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיזאם: "רוני רון יקבל את העונש המגיע לו"

גלעד גרוסמן

27.10.2009 / 11:24

שלב העדויות במשפטם של מארי פיזאם ורוני רון הנאשמים ברצח הילדה רוז נמשך. מארי פיזאם: "בשביל מה אני צריכה לחפות עליו? הוא לקח לי את רוז והוא חייב לקבל עונש"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: טל אנלנדר, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

"אני מאד מאד כועסת על רוני. יש הרבה בלבי נגדו. הוא יקבל את העונש שמגיע לו, שהוא חייב לקבל. לא אכפת לי", כך אמרה הבוקר (שלישי) מארי פיזאם, הנאשמת ברצח בתה רוז יחד עם בן זוגה רוני רון. "אני עוד מקווה ורוצה לחשוב שזו היתה תאונה. אני לא רוצה לחשוב שבן אדם בכוונה רצה להרוג או לרצוח את הבת שלי", הוסיפה פיזאם.

התובעת, עו"ד אנה אבידוב, שאלה האם פיזם מחפה על רון. "למה את חושבת שאני רוצה לחפות עליו. אני 14 חודשים בכלא, מצאו את הבת שלי בתוך תיק בעומק הירקון. בשביל מה אני צריכה לחפות עליו?".

מארי נשאלה מדוע לא לחצה על רון לגלות לה מה עלה בגורלה של רוז והיכן היא קבורה, ומדוע לא איימה שתפנה למשטרה אם לא יגלה לה. "במשך 15 יום הוא סיפר לי סיפורים שונים. הוא סובב אותי. כשהוא אמר לי שזה נגמר זה היה כדי לשים קץ לכל הוויכוחים. מבחינתו הנושא היה סגור".

המזוודה שנמצאה בה ירקון ובה ככל הנראה  גופת הילדה רוז. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
"אני 14 חודשים בכלא, מצאו את הבת לי בתוך תיק בעומק הירקון. בשביל מה אני צריכה לחפות עליו?"/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

פיזאם נשאלה על מכתב שכתבה לרון לאחר שנודע לה על מותה של בתה, ובו קוננה על כך שהוא כבר אינו אוהב אותה. "המלים האלה שורפות אותי עכשיו", אמרה. לשאלת השופטים מה השתנה מאז, השיבה: "לא ידעתי שהבת שלי במזוודה בירקון. לא ידעתי שהוא מסוגל לזה. הוא לקח לי את רוז ואת שתי הבנות האחרות שלי".

התביעה הציגה גם פלט מחשב, שהראה שלמחרת היום שבו טענה פיזאם שנודע לה על מות בתה, היא חיפשה באינטרנט מתכון לעוגת שוקולד בצורת ארנב. "זה מאוד מפתיע אותי שזה היה בבוקר אחרי", ענתה, "חיפשתי עוגה ליום הולדת של הבת השניה".

יום לאחר מכן ערכה פיזאם רשימה של תכולת הבית, ובה רשמה מה ברצונה לשמור ומה לזרוק לפח. לדבריה, היה מדובר ברשימה לקראת הגירה אפשרית לארה"ב. "את כותבת כשמשעמם לך, היה לך משעמם?", שאלה התובעת אבידוב. "אני לא זוכרת שזה מה שעשיתי. אם כן, אני משערת שזה היה מפני שיש דברים שמנסים להדחיק ולשים אותם מתחת לכרית. מפני שזה דברים שנורא כואבים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מארי פיזם אימה של הילדה שנעלמה רוז. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
למחרת הרצח ערכה רשימות של תכולת הבית. פיזאם/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully