וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאת האופנוענים: פיצות ופקקים באיילון

27.10.2009 / 8:22

על רקע דיון נוסף שייערך היום בוועדת הכלכלה של הכנסת על העלאת תעריפי הביטוח, מאות אופנוענים הפגינו באיילון דרום. הנהגים שנתקעו בפקקים נהנו מפיצות שחילקו האופנוענים

יח"צ - חד פעמי

(צילום: עוז מרון, קובי ליאני. עריכה: יאיר דניאל)

עומסי תנועה הורגשו הבוקר (שלישי) בכביש איילון דרום, בעקבות מחאת רוכבי הרכבים הדו-גלגליים. מאות רוכבי אופנועים ירדו ממחלף גלילות לנתיבי איילון והאטו את התנועה לכיוון דרום. רוכבי האופנועים מוחים על הכוונה לייקר את ביטוח החובה. נהגי האופנוענים ניסו לשבות את ליבם של כל נהגי המכוניות ששהו בפקקים וחילקו חומרי הסברה וכן פיצות לכל מי שנתקע בפקק שיצרו.

מחאת האופנועים. אורי לנץ
מאות רוכבי אופנועים ירדו ממחלף גלילות לנתיבי איילון והאטו את התנועה לכיוון דרום. רכיבת המחאה, הבוקר/אורי לנץ

שר האוצר, ד"ר יובל שטייניץ והמפקח על הביטוח, ידין ענתבי הודיעו לפני כעשרה ימים על דחייה של שבועיים בהחלת התעריפים החדשים לרכב דו-גלגלי שיישומה נקבע ל-1 בנובמבר. זאת לאחר שהשניים קיבלו את פניותיהם של יו"ר ועדת הכספים, הרב משה גפני ויו"ר ועדת הכלכלה, אופיר אקוניס. עוד נמסר כי לא תהייה דחייה נוספת בהחלת התעריפים.

רוכבי האופנועים מחו עד כה על כך ששר התחבורה מושך את ידיו מהמתרחש, ששר האוצר מתעלם מהם לחלוטין ומכך שהמפקח על הביטוח ויוזם הייקור לביטוח החובה, ידין ענתבי, יצא מהארץ והיה אמור לשוב רק ימים ספורים לפני הייקור בפועל, לדבריהם, כדי להתחמק מניסיונות הידברות עמם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מחאת האופנועים. אורי לנץ
מחאת האופנועים/אורי לנץ

מחאת האופנוענים החלה לאחר שהמפקח על הביטוח, ידין ענתבי, הכריז על רפורמה בביטוח כלי רכב דו-גלגליים. לפי הרפורמה, ישתנה תעריף הביטוח בהתאם לגיל הרוכב, לוותק שלו ולכמות התאונות בהן היה מעורב בעבר. רוכבים מבוגרים וזהירים צפויים לשלם פחות, אך עבור מרבית רוכבי האופנועים מדובר בעלייה של 30-40% בתשלום ביטוח החובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully